Sen hep derdin, İnsan kalbi mevsimler gibi olur mu diye, Neşeli ve güler yüzlü olmak ilkbahar gibi, Soruyorum sana, Yağmursuz ilkbaharım, Yapraklar neden sararır ilk baharda...
En mutlu olduğu, En mutlu ettiği mevsim yaz olur mu diye, Cıvıl, cıvılken heryer, Kuşlar niye ötmez, Soruyorum sana yaz sıcağım, Rengarenk kalpler yaz olsaydı şayet, Ben neden güneşe bakamıyorum.....
Son baharı hiç konuşmamalıydık seninle, Musallat oldu kalbime sevgili, Soruyorum sana en sonbaharım, Yaprak gibi süzüldüğün dünya, Tekrar yeşil olur mu....
Hep derdin yine sen, Yaz damat gibi, Kışta gelin gibi diye, Konuşmamalıydık bunu belkide, Mümkün değildi bu benzeştirme, Damat gelin değilde, Toprak, kefen gibi oldu sevgili, Kar altında toprak, Toprak altında binlerce kalp, Bir mevsim ki altında binlerce mevsim varmış sevgili, Binbir kere rahmet, Beşi’nci mevsimim......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beşin'ci mevsimim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beşin'ci mevsimim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tamamıyla doğru bir şiir... Tebrik ederim.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…