Biz ne amcalar, ne dayılar gördük Evvel ahir ömrümüzde Kimileri hayat defterimize sayfalarca nakış olup kazındılar Kimileri ise sadece ufacık birer kara leke…
İş başa düşünce Değil baba yarısı Kapı komşusu bile olamadılar Selamı sabahı kesmekle kalmadılar Vefa adına tası tarağı toplayıp aklen, fikren, ruhen en uzak yerde soluğu aldılar. Geride kalan bedenleri siktir et, yarısı et yarısı kemikten ibaret…
Zat-ı muhteremlerin mim koymak isteyenleri okkalısından üfürmüşler Ne ölümler, nice uzaklıklar, nice yoksunluklar sığdırdı da yıllar yaşamımıza Daha sırtımızı doğrultup bir soluk alamadan Yalnızlığı eşek yüküyle yıktı omuzlarımıza. Hikaye bunlar çiçeğim hikaye Dünya küçüldü Kasım kasım kasılan adamcıklar gün batımlarında Zahiri varlıkları kenarda dururken Gölgeleri ortada büyük büyük koskocaman göründü
Aradaki heykeli dikilesice kocaman yüreklere can-ı gönülden hürmetler Uçsuz bucaksız saygı sevgiler En kuvvetlisinden alkışlar, bolca tebrikler…
Bilemediler, Hiçbir zaman farkında da değildiler Kenarda gezinip ortada görünmeyi iş edinmiş O küçük adamlar/adamcıklar Gölge boyları ne kadar büyük olursa olsun Her dem küçük, küçücüktüler… Kelamın hasılı Kü“çük”tüler…ilkayybrkn.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAHİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAHİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kutluyorum saygılar selamlar yolluyorum diyar gurbetten esen kalın