(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEDEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEDEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Bir yanım diyor ki topla tarağı Burada fazlaca durmaya değmez Bir yanım diyor ki bırak ırağı Gidip de kendini yormaya değmez''
Çoğu insanın (ben de dahil) duygularına tercüman olmuş dizeler.Güzel bir şiir okudum.Yüreğinize sağlık.Tebrikler.
GİTMEK İSTERSİN
Gitmek istersin bazen, Nereye olduğu önemli değil, Ya da nasıl olduğu... Alıp da başını gitmek istersin sadece...
Havanın nasıl olduğunu düşünmeden, Ya da arkanda bıraktıklarını umursamadan.. Sadece gitmek istersin, Yeter ki uzak olsun dersin...
Gitmek istersin bazen, Kırılanlara aldırmadan... Kırılan kalbini Anlamayanlara aldırmadan! Nereye gittiğinin bir önemi yok! Yeni bir hayat bekliyormuş gibi seni hevesle yürürsün. Yürürsün yürürsün yürürsün...
Çilesi insanın hemen de dolmaz
Kâinatta fiil sebepsiz olmaz
Sitem kapısından girmeye değmez
yüreğinize kaleminize sağlık , tebrikler ...