(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bey olma yeter şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bey olma yeter şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Heyecanı ile, dili ile, imgesi ile yerli ise ve içinde bulunduğu toplumla şekillenip, yine topluma şeklinin nasıl olması gerektiğini hatırlatıyorsa ve şiirin kapısı iyiye ve umuda ve tefekküre açılıyorsa iyidir..
Anlam ve içerik yönüyle hem zengin hem de güzel bir şiir tebrik ederim. Lakin heceyle yazılmış olması itibariyle bir iki eksik göze çarpıyor. Birinci dörtlükteki üçüncü mısra 11'li hece kalıbına uymamış malum ve dördüncü dörtlükte ki ''al-i muteber'' derken oradaki a çekimli olduğundan oraya iki ses katmış ve o dizeyi on iki hece gibi göstermiş. Bu eksiklerin dışında gerçekten güzel severek okuduğum eski hece şiirlerine kafa tutabilecek kadar iddalı bir şiir olmuş. Kalemine ve yüreğine sağlık hocam.Selametle...
Estetik, teknik, duygu dışında şiirde fikir ve mesaj olması kalitesini zirveye taşır. Bu da öyle şiirlerden birisi. zaten hep güzel yazarsınız. Güne gelmesi ile hakkını almış. Kutlarım.
Helal olsun .... Güzel şiir .. Tebrikler ve teşekkürler .. Sevdiğim tarz olduğu için daha çok sevdim. ........... Selamlar.... Gözüne acı yaş değmesin ...
aşık obalı tarafından 9/2/2014 1:54:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne kadar güzel bir şiirdi. yerine çok yakıştı.
tebrik ediyorum günün şiirini ve şairini
selam ve saygım ile...