Mesken oldu bana Gölek dağları. Bülbül gibi gezdim viran bağları. Uğruna harcadım gençlik çağları. Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im, Ağzı şeker,kaymak,ballı Zeyneb’im…
Evleri var Tıraz tepe başında. Ayak izlerim var her bir taşında. Ben on yedi kendi yirmi yaşında . Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im, Boyu fidan ince belli Zeyneb’im…
Sevdamız gizliydi çabuk bildiler. Aramıza girip engel koydular. Yüreğimi parça parça böldüler. Zeyneb’im Zeyneb’im allaı Zeyneb’im, Güler yüzlü,tatlı dilli Zeyneb’im…
Ayrıldık sonunda çok seve seve. İki bacı olmaz imiş bir eve. Verdiler birine hem döve döve. Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im, Yanakları al al güllü Zeyneb’im…
Karışmışsın çoluk çocuğa sen de. Ramazan’ım sevdan hiç bitmez bende. Sevdim,seveceğim dünde,bu günde. Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im, Bölük bölük sırma telli Zeyneb’im…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Z E Y N E B İ M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Z E Y N E B İ M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrıldık sonunda çok seve seve. İki bacı olmaz imiş bir eve. Verdiler birine hem döve döve. Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im, Yanakları al al güllü Zeyneb’im…
Karışmışsın çoluk çocuğa sen de. Ramazan’ım sevdan hiç bitmez bende. Sevdim,seveceğim dünde,bu günde. Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im, Bölük bölük sırma telli Zeyneb’im…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy
Her zaman ki gibi harikaydı ... Fon ve yorumla türkü tadında bürünmüştü dizeler Yüreğin susmasın usta;Saygılar selamlar
Duygu yüklü şiirinizi gönülden tebrik ediyorum ozanım İlhamınız bol olsun , Harikaydı inanın gözlerim doldu okurken Muhteşem bir fon emeğinize kaleminize sağlık ...
şiirin ismi beni taa uzaklar götürdü "soğan ekmek yiyelim dön gel zeynebim kuyu başına vardım zeynebim bekler diye" gibi nostaljik bir esinti estirdiniz usta kalem ve güzel yorumunuzla bambaşka bir tad olmuş teşekkürler tebrikler selamlar
İki bacı olmaz imiş bir eve.
Verdiler birine hem döve döve.
Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im,
Yanakları al al güllü Zeyneb’im…
Karışmışsın çoluk çocuğa sen de.
Ramazan’ım sevdan hiç bitmez bende.
Sevdim,seveceğim dünde,bu günde.
Zeyneb’im Zeyneb’im allı Zeyneb’im,
Bölük bölük sırma telli Zeyneb’im…
Ramazan AKKAŞ
NEVŞEHİR-Tepeköy
Her zaman ki gibi harikaydı ...
Fon ve yorumla türkü tadında bürünmüştü dizeler
Yüreğin susmasın usta;Saygılar selamlar