Doğacaksın günün birinde Kimbilir kimlerin mateminde Yas tutturacaklar sana Hep ağlatacaklar bebeğim Ne doğarken nede ölürken güldürecekler Bu çirkef hayata alet edecekler Seni hep üzecekler bebeğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEBEĞİM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEBEĞİM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o kadar karamsar olma dünyada güzel şeylerde vardır. bir sevgilinin seni seviyorum demesi, yavrunun Anne, baba demesi ve bir çok şey. hayata sıkıca tutun tüm saygımla
Aman sevgili dostum henüz doğmamış bebeğin yüreğine böyle karamsarlıkları değil umutları aşılayın derim ben..Zaman belki acımasız ve yaşananlara bakıldığında dizeleriniz haklı gibi görünse de onlara aydınlık bir gelecek bırakabilmek için var olmalıyız mücadelemiz bu şekilde olmalı teslimiyet ne ona ne de size bir şey kazandırmaz.. Yüreğine sağlık sevgiyle sevdiklerinle ve umutlarla dolu kal her zaman sevgilerimle..
Bu bebek doğmaz bence:))) Gözünü fena korkutmuşsunuz....Şaka bir tarafa biraz karamsar da olsa doğruluk payı da yok değil.İnşaallah bundan sonra doğanları güldürebiliriz.Selamlar...
bir sevgilinin seni seviyorum demesi, yavrunun Anne, baba demesi ve bir çok şey.
hayata sıkıca tutun
tüm saygımla