(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT ÖLÜM İLE MAÇTIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT ÖLÜM İLE MAÇTIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Her gün, sabah, akşam, gece ne zaman vakit bulabilirseniz; bir çeyrek, yarım saat, ne kadar zaman ayırabilirseniz, kendi içinize çekilin! O gün yaptığınız işi göz önünden ve düşüncelerinizin tartısından bir defa geçirin! Ne ettiğinizi ne işlediğinizi her gün bir defa kendi kendinize yoklayın! Şuurunuzdan alacağınız yanıtların ne kadar yararlı olacağını hayal bile edemezsiniz. (Mustafa Kemal Atatürk, 18-176)"
Animsadim birden bire Bilmem nedense ...
"Mac" betimlemesi oldukca guzel Hocam, Ha bire olume kosturuyoruz Gule aglaya olumune Olum bizi Biz olumu kovaliyoruz ha bire bazen hayat bizi, Bazende biz hayati yasiyoruz ve ...
Yoklamaya devam :)
Tebrikler.
Sevgimle,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 8/23/2014 8:31:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat ölüm ile maçtır
Sordun mu hiç
Ölmenin yaşı kaçtır
Yaşamak için insan
Dumana değil
Temiz havaya muhtaçtır!
Yaşamı sev, bitsin hüzün
Çiçek gibi gülsün yüzün
Buruşturup soldurma,
Kanlı canlı yazın güzün
Hayat veren ciğerini
Duman duman doldurma!
Şaban AKTAŞ
23.08.2014
Mükemmeldi severek okudum
Usta kalemi alkışlıyorum..............
Yüreğin var olsun;Selamlar