Düşlerimizdedir ezelden beri biri gelir biri gider, fakat düşündünüz mü hiç nasıl sevişir periler?
Masal kuşum, hayâl fırtınam seni andım dün gece yüz yüze bakışan iki dağ gibi çöktü üstüme hasretin hasretlik ne kelime iki dağdı eteklerinde tutuşan; sen rüzgâr oldun, ben alev yalazlandım döne döne boğuldum duman duman kör ettim gözünü yıldızların şehvetin yaktı kül etti ormanı tenine yürüdü tenim eridi aktı dağların sızım sızım kar suları...
Kaç mevsim gelip geçti bir anda arılar oğul verdi, çiçekler bal seller aktı bozbulanık gönülsüz ayrılıkla budandı gönül; teslim oldu rüzgâra yamacında uçurumların kırılan her dal düşeni aldı götürdü derin vadilerden denize, sevda seli bir nehir ışıklar yandı söndü düştü bütün yıldızlar (?) kapkaranlık kaldı bir anda şehir...
- II -
Sen ve ben ki bütün insanlar bütün periler belki adımız geçmedi kutsal kitapların hiçbirinde geçmiyecek de hiç zamansız zamanlarda yaşadık en güzel aşkları çünkü biz zaman ağacının kainata uzanan iki dalı gibiyiz...
Kolları perilerin upuzun her yere her an uzanır kalkar hükmü sonsuzun her an her yerde tenime karışır etin evrilir çevrilir kainat aşkın adı ateş olur hasret ise şehvetin herşey bütünleşir gönülsüz ayrılıklara inat aşka gelir ruhumuz inanki tüm periler ruhumuzda hayat bulur öyle zalim ki bu aşk ne uçan ne de kaçan kurtulur...
İşte şu kalemin izi ne ki ayrılığın bizi ne, sizi ne ki ses dediğin nedir; tutmasam da elini duymadın mı sanki şimdi neler söylediğimi?
Rüyâ değil masal değil gerçek değil yaşadıklarının hiçbiri gerçek biziz; kainatın ta kendisi sen varlıksan, ben yokluk zamansız zamanların âşıklarıyız biz bizden doğdu bütün yıldızlar aşk içinde sızım sızım gözlerince yanar, ağlar, sızlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERİLER NASIL SEVİŞİR ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERİLER NASIL SEVİŞİR ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte şu kalemin izi ne ki ayrılığın bizi ne, sizi ne ki ses dediğin nedir; tutmasam da elini duymadın mı sanki şimdi neler söylediğimi ?
Rüyâ değil masal değil gerçek değil yaşadıklarının hiçbiri gerçek biziz; kainatın ta kendisi sen varlıksan, ben yokluk zamansız zamanların âşıklarıyız biz bizden doğdu bütün yıldızlar aşk içinde sızım sızım gözlerince yanar, ağlar, sızlar...
Şaban AKTAŞ 20.11.2009
TADINDA DİZELERDİ Beğeni ile okudum usta kalemi engin yüreği selamlıyorum Yüreğin susmasın; ____________________Selamlar
Yürekten kutluyorum, şiir yazmak budur dedirten, tüm yıldızların kaynağı biziz diyen , kainata uzanan iki dal olmayı iki aşıkla özdeşleştiren kelime akışınızı.
Tebrikler ..
Harika bir siir okudum.
Sevgiyle
.