Ölüm dediğin muhteşem bir heyecan kimbilir nereye gideceğiz ? hani tatile çıkmak gibi birşey ölüm dediğin güzergah üzerinde yeni yerler görmek şehirler arası otogar gibi ölüm herkes bir yerlere gidiyor ne güzel...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİMSER BİR ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİMSER BİR ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüme böylesi bir olgunlukla, tiye alacak derecede yüksekten bir bakış...biliyor musunuz ruhunuz çok işlenmiş çoook ...
Yoksa böylesi kolay gibi görülen dizeler ha diyince çıkıvermez hemen...Ölmek elbette güzel olmalı..ama yaşamak da güzel..hepsi sırasında güzel...sıra atlamalayım lütfen...
kutlarım değerli dizelerinizi.Saygıyla yüreğinize.
Mevt(ÖLÜM) idam değil, hiçlik değil, fenâ değil, inkıraz(SON BULMA) değil, sönmek değil, firak-ı ebedî (EBEDİ AYRILIK) değil, adem(YOKLUK HİÇLİK) değil, tesadüf değil, fâilsiz bir in’idam(İDAM) değil. Belki, bir Fâil-i Hakîm-i Rahîm (Bütün merhamet ve hikmet fiillerinin sahibi olan Allah) tarafından bir terhistir, bir tebdil-i mekândır.
merak etme... yaklaştıkça ayağını gazdan çeker, var gücünle asılırsın el frenine de... yine de bekleme ki; fır dönersin. sakin bir nehirde küçük sandalının içinde mütebessim keyfederken, şelalenin sesini duymak gibi :)