Ufka bakıyorum… hep: gözlerin. Yolum hep sana akar. Kulağımda sevda sözlerin, Dudaklarım mühürlü. Etme yar, Bu, sevda değil… Beden değiştirmesi ruhun. Ruhun, ruhumdur ey yar. Okşadığın saçım ve o elin, Bir avuç toprak ola… O toprak, üstüme yorgan ola. Biz, bir avuç topraktayız yar… Toprağa salınca saçlarımı, Gidince biz Ne olacak o okşadığın el? “N’olcak o saçlar, o eller” deme Ondandır toprağı sevişim. Tükendim Dönüşler için gelişlerden, Gerçek olmaz yeminlerden, Duyulmayan seslerden, Akmayan gözyaşından Bir iz ver. İnandır bana hayatı. Gerçek miyiz, Düş müyüz? Yüreğime giren burguyu, Beynimi saran örümceği Görmüyor, duymuyor kimse! .. Uyumak…hep uyumak Ve gözümü açtığımda “sen” olmak Ne güzel olurdu…. Tükendim ama, Anla artık, Tükendim… Tüketti bu sevda beni, Al götür bizi toprağın bağrına Verelim sırtımızı Yaradana, Ağlasın sevinçten ruhlarımız Sarılsınlar mezar taşımıza.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendimce Söyleşiler / Sonsuzluk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendimce Söyleşiler / Sonsuzluk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dönüşler için gelişlerden, Gerçek olmaz yeminlerden, Duyulmayan seslerden, Akmayan gözyaşından Bir iz ver. İnandır bana hayatı. Gerçek miyiz, Düş müyüz? Yüreğime giren burguyu, Beynimi saran örümceği Görmüyor, duymuyor kimse! .. Uyumak…hep uyumak Ve gözümü açtığımda “sen” olmak Ne güzel olurdu…. Tükendim ama, Anla artık, Tükendim… Tüketti bu sevda beni, Al götür bizi toprağın bağrına Verelim sırtımızı Yaradana, Ağlasın sevinçten ruhlarımız Sarılsınlar mezar taşımıza.
Bu, sevda değil… Beden değiştirmesi ruhun. Ruhun, ruhumdur ey yar. Okşadığın saçım ve o elin, Bir avuç toprak ola… O toprak, üstüme yorgan ola. Biz, bir avuç topraktayız yar… Toprağa salınca saçlarımı, Gidince biz
YÜREĞİNİZE SAĞLIK TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR
Hadi canım sende... Yaşarken sarılmak var. Mezar taşında asla. Ne yaptınız efendim bu kadar AŞK tan ölen/yanan/yakan varken. Aman ha aman sakın ha.... Saygılarımla.
Gerçek olmaz yeminlerden,
Duyulmayan seslerden,
Akmayan gözyaşından
Bir iz ver.
İnandır bana hayatı.
Gerçek miyiz,
Düş müyüz?
Yüreğime giren burguyu,
Beynimi saran örümceği
Görmüyor, duymuyor kimse! ..
Uyumak…hep uyumak
Ve gözümü açtığımda “sen” olmak
Ne güzel olurdu….
Tükendim ama,
Anla artık,
Tükendim…
Tüketti bu sevda beni,
Al götür bizi toprağın bağrına
Verelim sırtımızı Yaradana,
Ağlasın sevinçten ruhlarımız
Sarılsınlar mezar taşımıza.
güzel bir şiir olmuş... .
kutlarım kalbinize sağlık... .