Gözlerim derinlerde, ufka bakarım, İçimde kocaman bir boşluk saklarım, Gönlümdeki yangınla ben de yanarım, Gecelerim sessiz, düşlerim ağlar, Yaram çok derinde, içime kanar...
Hep içime akıtırım, gözyaşlarımı, Bilemedim işlediğim suçlarımı, Görmek istemem ağaran saçlarımı, Gecelerim sessiz, düşlerim ağlar, Yaram çok derinde, içime kanar...
Güneş doğmuyor artık gündüzlerimde, Beni taşımıyor, derman yok dizlerimde, Akacak yaş kalmadı, kuruyan gözlerimde, Gecelerim sessiz, düşlerim ağlar, Yaram çok derinde, içime kanar...
Selo bu derdi çekemez oldun, Çare bulamadın sararıp soldun, Rahvan gezer iken, gam ile doldun, Gecelerim sessiz, düşlerim ağlar, Yaram çok derinde, içime kanar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİM AĞLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİM AĞLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneş doğmuyor artık gündüzlerimde, Beni taşımıyor, derman yok dizlerimde, Akacak yaş kalmadı, kuruyan gözlerimde, Gecelerim sessiz, düşlerim ağlar, Yaram çok derinde, içime kanar...
Selo bu derdi çekemez oldun, Çare bulamadın sararıp soldun, Rahvan gezer iken, gam ile doldun, Gecelerim sessiz, düşlerim ağlar, Yaram çok derinde, içime kanar...
SELAMİ ŞAKACI
11.11.2012
Ustaca yazılmış hüzün ve sitem dolu dizelerdi severek okudum Usta kalemi engin yüreği selamlıyorum Yüreğin susmasın üstat __________________________Selamlar
Aman aman düşlerinizi ağlamasına izin vermeyin kardesim. Zira güzel düşlere kuramayan insanlarının umutlarının buna dayanması olası değildir pek. Güzeldi şiir