(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HER ZAMANKİ FORMUNDASINIZ ŞAİRLİĞİNİZİN VE ŞİİRLERİNİZİN..SİZİN ŞİİRLERİNİZİ OKUMAK ÇOK GÜZEL ..TINISI VE ALBENİSİ OLAN BİR ŞİİRDİ..TEBRİKLER...SAYGILARIMLA...BU ARADA ŞİİRİME RESİM ARAKEN SİZ YORUMUNUZU YAZMIŞSINIZ BİLE AMA İSTERSENİZ TEKRAR DÖNÜP EKLEDİĞİM RESME BAKABİLİRSİNİZ...HOŞÇAKALINIZ..
yahu savulun diycem bir davudi nara ile adının sunumunu yapıcam derken, birde baktım sona kalmışım. yine geç kalmışım. geldiğimde alkışındaydı millet kürsüde sen sen şiirdin zaten... alkışım peşindi üstelik. şiirin bir taşkın su akışındayım hala alkışındayım...
Gecenin en güzel şiirlerinden birini okudum sevgili Öznur hele o finale bayıldım müthiş bir anlatım yüreğine sağlık sevgili dostum keyif verdi şiirin sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Gözleri hasretinle dağlanmış gecede; Boynu bükük, İklimsiz kalmış çiçeklerim. Bulutların ışıkla sevgisinden doğan, Bir deli yağmur gibi, Yağıyor üstüme sesin...
saygılar..
selam ve dua ile