Şimdi fısıldıyorum,hafiften rüzgar, Esiyor, sesime soluhuma, Sana!! Sana geliyor, Terini soğutmaya, Nefretim’i, Yüzüne sürmeye geliyor..
Aslım’ın ocağında, seni yaktım, Mazinden eser,bırakmadım sana, Avuç avuç, kahır ektim, Yağmurların suladığı, kara gülüşlerini ektim Sana filizlesin diye, sana!
Aşk reyonlarında, temiz aşklar kalmamış, Satıyormusun söyle! sen o kirli sevgini, seni o ucuz,ihanet reyonlarında gördüm, insanlıktan değeri kalmamış!! O reyonlarda..
Hırkanı bağlamışsın yalanlarına, sımsıkı, düğüm atmışsın, İhanet gizlemişsin yorganında, Kış!ı, Kış’ı bile alet etmişsin, O kirli oyununa
İki yüz okuyorum,resimlerinde bile, Birinde, Birinde sevdiğim,o sen.. Diğerinde ise ihanetinin, kan kırmızı kirli yüzünü, İyilik ve kötülük! iki kardeş, bilen’e Sen!! Sen İkiz’sin sevgilim......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN İKİZ'SİN SEVGİLİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN İKİZ'SİN SEVGİLİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki yüz okuyorum,resimlerinde bile, Birinde, Birinde sevdiğim,o sen.. Diğerinde ise ihanetinin, kan kırmızı kirli yüzünü, İyilik ve kötülük! iki kardeş, bilen’e Sen!! Sen İkiz’sin sevgilim......
RoJVaN CiHaT....RC
Okunası şiirdi severek okudum Kalemi kutluyorum Genç kardeşim selamlar
İki yüz okuyorum,resimlerinde bile,
Birinde,
Birinde sevdiğim,o sen..
Diğerinde ise ihanetinin,
kan kırmızı kirli yüzünü,
İyilik ve kötülük!
iki kardeş, bilen’e
Sen!!
Sen İkiz’sin sevgilim......
RoJVaN CiHaT....RC
Okunası şiirdi severek okudum
Kalemi kutluyorum Genç kardeşim selamlar