(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bal Gözlerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bal Gözlerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakarken gözlerine, Damlar yüreğime Bal damla damla.
Bal rengi gözlerin,kimbilir? Ne duygular saklar? Kimbilir?içinde Kaç çiçekten öz var. Tüm özleri toplamış belli. Gözlerinde bir başka tat var.
--------------------------------------------------------- BAL GÖZLÜM
Avuçlarımda kırldı kadehler bu gece Seni öyle özledimki birtanem Hasretin büyüdükçe dağ oldu içimde Bal sarısı gözlerin doğdukça geceme Hatırladıkça hasret dolu bakışlarını Bir Mecnun eyledin beni şimdi Kana kana içtim aşkın şarabından Sevda sen oldun gül yüzlüm, Leyla sen oldun…
Avuçlarımda kırldı kadehler bu gece Gül oldum, yollarına renk renk dizildim Hasret dudaklarında çatlayınca ben Sevdan süzülnce damla damla yüreğime Yangınım oldun, küle döndüm, virane döndüm ben. Bir Ferhat eyledin beni şimdi Dağlar deliyorum sana kavuşmak için Aşk sen oldun bal gözlüm, Şirin sen oldun……
BAL GÖZLERİ DUYUNCA..ŞİİRİMDEN BİR DEMET SUNMAK GELDİ GÜZEL YÜREĞİNİZE.. -------------------------------------------------------------------------------------