Yine gelgitler aklımda Yine sensizlik sol yanımda Biriktirdim seni günden güne Kocaman hayallere bıraktım İçimde sakladın hep Sırlar gibi kabire kadar süren Bir gece diyorum sadece Dokunayım sana ne olur Sonra tanıma beni at bir kenara Belki vazgeçersin basit görerek Unutursun beni buraya kadar diyerek Ama bir gece dokunayım sana Bir gece gözlerine hesapsız bakayım Bir gece başımı omzuna dayayıp Hıçkırarak ağlayayım Usulca sarıldığımda sana Yüreğimden konuşayım Hayata bu sefer ben çelme atayım Ne olurdu benim olsaydın Sabahlara beraber uyansaydım Bir gece gel bana sorgusuz Sonra istersen at beni bir kenara İstersen elalem ol bana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Z Hali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Z Hali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine gelgitler aklımda Yine sensizlik sol yanımda Biriktirdim seni günden güne Kocaman hayallere bıraktım İçimde sakladın hep Sırlar gibi kabire kadar süren Bir gece diyorum sadece Dokunayım sana ne olur Sonra tanıma beni at bir kenara Belki vazgeçersin basit görerek Unutursun beni buraya kadar diyerek Ama bir gece dokunayım sana Bir gece gözlerine hesapsız bakayım Bir gece başımı omzuna dayayıp Hıçkırarak ağlayayım Usulca sarıldığımda sana Yüreğimden konuşayım Hayata bu sefer ben çelme atayım Ne olurdu benim olsaydın Sabahlara beraber uyansaydım Bir gece gel bana sorgusuz Sonra istersen at beni bir kenara İstersen elalem ol bana... helal olsun...başka ne denir ki böyle bir aşka........harikaydı.....saygılar
Yine gelgitler aklımda Yine sensizlik sol yanımda Biriktirdim seni günden güne Kocaman hayallere bıraktım İçimde sakladın hep Sırlar gibi kabire kadar süren Bir gece diyorum sadece Dokunayım sana ne olur Sonra tanıma beni at bir kenara Belki vazgeçersin basit görerek Unutursun beni buraya kadar diyerek Ama bir gece dokunayım sana Bir gece gözlerine hesapsız bakayım Bir gece başımı omzuna dayayıp Hıçkırarak ağlayayım Usulca sarıldığımda sana Yüreğimden konuşayım Hayata bu sefer ben çelme atayım Ne olurdu benim olsaydın Sabahlara beraber uyansaydım Bir gece gel bana sorgusuz Sonra istersen at beni bir kenara İstersen elalem ol bana...
şiir ve fon müziği resim mühteşem üçlü olmuş.... .
Aşkın Z hali , bir süreklilik içinde aşkın yaşanabileceği en son noktamıdır .Yoksa vazgeçilmezi , olmazsa olmazımıdır . Şairimiz şiirinde güzel ve samimi bir dille anlatmış . Kutluyorum ....
Öyle anlar vardır ki,hayali bie cihana değer...Bir an,bir kere sarılayım,bir kere bakayım sana...O an için,elalem bile olmaya razıyım sana...Sevda bu,aşk bu,hasret bu,tanımsız bir duygu bu...Şair,bu anı,öyle içten ve dupduru sarmalamışki...Savrurdu beni,o anların efsunlu ve hasret dolu dilimlerine...Tebriklerim,o anı tasvir edişinizdeki ustalığa ve içtenliğedir...