Ne olacak?hayatımda, ne değişecek?Yaşantımda, sen geldiğinde. Bilemiyorum tek bildiğim, seni sevdiğim. Şimdi öylesine ki içim; Son yaz sıcaklarının bunaltan sıcaklığın da, İlk son bahar günlerinin, öğleden sonra ki saatlerin de; Çılgınca delicesine esen rüzgarın, başka yerlerden önüne katıp getirdiği, kara bulutlarla günün üzerine çöküp kararttığı, gök yüzünü karanlığa boğduğu gibi. Gözlerim; Yaz günlerinde , yaz yağmurların da yağmurbulutlarının geçişindeki gibi, iri iri taneler biçiminde serpiştiği, ara ara kesilip tekrar döküldüğü gibi, dökülüyor şimdi. Bir bilebilsen bir bilsen sensiz, içim öylesine ağlıyor ki şimdi. Nefsim; Sanki hıçkırık tutmuşcasına, şarkının nakarat kısmı gibi. İki kere oturuyor içim içime içimi çektiğim de. Peki sen gelsen ne olacak? Bilemiyorum. Bildiğim seni sevdiğim. Hadi gel helalim ol benim, içim öylesine ağlıyor ki şimdi. Hayatım çok mu güzel olacak, yaşamım huzur neşemi dolacak. Her şey dört dörtlük,güllük gülistanlık mı olacak. Bilemiyorum. Yeter ki sen yanımda ol da. İçim öylesine ağlıyor ki şimdi. Her şey kötü olabilir, hayat daha zorlaşır yaşam çetinleşebilir. Dertler hüzünler her terslik üst üste öbek öbek gelebilir. Gelsin hepsi vız gelir. Yeter ki sen yanımda ol. İçim öylesine ağlıyor ki şimdi. Hayatın yokuşları daha dik inişlerinden daha çok olabilir. Fakat tek bildiğim; İçim ağlamayacak,kararmayacak, içim iki kere oturmayacak içimi içime çektiğimde, sen geldiğin de. İçim öylesine ağlıyor ki, sensizliğin de.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öylesine Ağlıyor ki(XX) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öylesine Ağlıyor ki(XX) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.