Günlerden Salı Damperli bir kamyon geçiyor stablize sokağımdan Öyle toz duman,öyle ürkütücü ki her şey … Ben zamanı tutuyorum Ama o yanlış ellerde … Biliyor musun, Ben sadece geçiyorum Sen gecenin gerisinde kalıyorsun Ah o yüreğin Yüreğin… Minicik ama bir o kadar kocaman yüreğin… Şimdi sustun Susma ! Konuş ! En çok susuşun yaralar beni Biliyorsun: Ucu kırık hüzünlerinde en çok yüreğimi kanatan Ve yokluğun damla damla içimde biriken… Unutma ! Sen en çok bende gülerdin … Sokaklarındayım gene sevimli Bafra’mın Ah gece Ah sokaklar…sokaklar… Karanlıkta yanıp sönen şu sokak lambasından bıkıp ,usandım Biraz uyumak için eve gideyim en iyisi Ama sensiz tadı olmaz ne gecenin ne evin şimdi Ağlamaklı bir hâlim var Ah küskün kalplerin özlemi olan şafak Ah solan maviler Kırılan dallardan uçan umutlar Ruh ikizini arayan gönüller Hayata “merhaba” diyen bebekler Yürek atışımda sonbahar ağlar Görmüyorsunuz Zaman kayıp gidiyor avuçlarımdan, Silik bakışlarımdan … Nihâyet sabah … Bir mavi Bafra sabahı Gri gölgeli gökyüzü Ve bir çocuksu ıslık dudaklarımda Gömlek cebimde ikimizin yüreği Elimde bir gonca gül Daha bir delişmence atıyor atardamarım Kapındayım Sahi,saat kaç ? Yoksa geç mi kaldım sana ? Mevsim Nisan mı, Eylül mü sende ? Dem o demdir ki, Mavidir gülüşlerim Boynu dimdiktir şiirlerimin Yitik düşlerim elimde şu an; masmavi… … Güneşe tut gözlerimi Bak ! İçine bak !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
… Güneşe Tut Gözlerimi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
… Güneşe Tut Gözlerimi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nihâyet sabah … Bir mavi Bafra sabahı Gri gölgeli gökyüzü Ve bir çocuksu ıslık dudaklarımda Gömlek cebimde ikimizin yüreği Elimde bir gonca gül Daha bir delişmence atıyor atardamarım Kapındayım Sahi,saat kaç ? Yoksa geç mi kaldım sana ? Mevsim Nisan mı, Eylül mü sende ? Dem o demdir ki, Mavidir gülüşlerim Boynu dimdiktir şiirlerimin Yitik düşlerim elimde şu an; masmavi… … Güneşe tut gözlerimi Bak ! İçine bak !
süleyman altunbaş...bafra...12.07.2014...13:51
Ustacaydı severek okudum Yüreğine kalemine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun ________________________________Saygılar selamlar usta
Bir mavi Bafra sabahı
Gri gölgeli gökyüzü
Ve bir çocuksu ıslık dudaklarımda
Gömlek cebimde ikimizin yüreği
Elimde bir gonca gül
Daha bir delişmence atıyor atardamarım
Kapındayım
Sahi,saat kaç ?
Yoksa geç mi kaldım sana ?
Mevsim Nisan mı, Eylül mü sende ?
Dem o demdir ki,
Mavidir gülüşlerim
Boynu dimdiktir şiirlerimin
Yitik düşlerim elimde şu an; masmavi…
…
Güneşe tut gözlerimi
Bak !
İçine bak !
süleyman altunbaş...bafra...12.07.2014...13:51
Ustacaydı severek okudum
Yüreğine kalemine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun
________________________________Saygılar selamlar usta