(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha ne kadar gizlim saklım kalacaksın Son günlerde hep düşündüğüm bu Yoksa artık benidemi yorgunluk vurdu Benim sonumdamı seninki gibi tek kurşundu yoksa Vazgeçirmişken seni defalarca Bir zaman bıraktığım yalnızlığında kıydın canına Ben yine kızamadım sana İçinde kurşunla yorgun kollarınla Yine seni seviyorum demiştin son vedanda Kaçkere son diyipte ardı arkası kesilmeyen bu son mektubunda Benide yorgun yakaladı bu son günler Silaha hançere direnmiyor gözler Ellerim çekildi dünyadan Sendenmi geçti bendenmi bilmem ------------------------------------------------------------------- sevgide yorulmak olmaz kartanesi.. sevgi paylaşmaktır her şeyiyle. sevdayı ne yağmur ne çamur ne fırtınalar hiç bir şey yoramaz.. TEBRİKLER KALEMİNE.. SEVGİLERİMLE...
Kaçkere son diyipte ardı arkası kesilmeyen bu son mektubunda Benide yorgun yakaladı bu son günler Silaha hançere direnmiyor gözler Ellerim çekildi dünyadan Sendenmi geçti bendenmi bilmem mükemmeldi..baya bir zamandır bekliyordum şiirinizi.. yüreğinize sağlık
Daha ne kadar gizlim saklım kalacaksın Son günlerde hep düşündüğüm bu Yoksa artık benidemi yorgunluk vurdu Benim sonumdamı seninki gibi tek kurşundu yoksa Vazgeçirmişken seni defalarca Bir zaman bıraktığım yalnızlığında kıydın canına Ben yine kızamadım sana İçinde kurşunla yorgun kollarınla Yine seni seviyorum demiştin son vedanda Kaçkere son diyipte ardı arkası kesilmeyen bu son mektubunda Benide yorgun yakaladı bu son günler Silaha hançere direnmiyor gözler Ellerim çekildi dünyadan Sendenmi geçti bendenmi bilmem
............ AHHHHH... BAŞKA DİYECEK BİR ŞEY BULAMIYORUM...
kartanesı tarafından 3/15/2010 5:10:53 PM zamanında düzenlenmiştir.