Her doğum yıldönümünde Yeni bir kentin Plâkasını takıyor insan, En son Tekirdağ’dan geçtim Bu yıl Tokat’tayım, Yürüdüm gidiyorum Henüz takatteyim...
Düzce’ye çıkar mı yolum Hiç bilemiyorum; Plâka plâka düşüyorum Yolun sonu deme sakın; Soğuk mu soğuk Şimdiden üşüyorum, Yakın dur sevgilim yakın!
Hiç haberin yok senin Doğduğum yıl ilindeydim, Ne zaman ilime geldin Elime değdi elin; Hoş geldin, sefa geldin, Çekip gittiğin gün Salkım söğüt gibi Boynumu büktün, Başımı yere eğdin...
Sen daha kaç il gezdin Yenice vardın İstanbul’a Gönlünce yaşa Tapma paraya pula, Düşerse yolun, uğra Elini elime bırak Mazideki gibi derin derin Gözlerime bir daha bak Silinsin her acın, kederin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PLÂKALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PLÂKALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiiri anlamak için ıkınmak gerekmez, bazı şiirler(!) var ki ıkınsan da sıkınsan da hiç bir anlam ifade etmez , hiç bi b.k çıkmaz ondan... İşte bunları şiir sananlar en büyük aldanışlarını yaşayarak, masturbasyon yapanlardır...''Kolayca okunan şiirler, kolay mı yazılıyor sanıyorsunuz?''
şair dost dizelerini okuırken hüzünlenmedim desem yalan olur ister plaka rakamlarının bir bir tırmanılışına ister şiirin anlatısına... ayrıcalıklı bir şiir di kaleminizden düşen teşekkürler şiir güzelliği için saygı ve selamım ile