Yine sen kokuyorsun esen rüzgarlarda o en kokulu halınle, Yine sen varsın denizlerde o büyüleyici masmavi olduğun halinle, Yine sen varsın geceleri doğan o ay ısıgımda o en görkemli halinle, Yine sen varsın beni ısıtan o en sıcacık olduğun halinle, Yine sen varsın en mahoş gecelerımde o en güzel halinle, Yine sen varsın doktugum hecelerımde o en anlamlı halinle, Yine sen varsın bende, Ve yine beni benden aldığın halınlen, Çıkan gökkuşağımda varsın en renkli capcanlı cıvıl cıvıl olduğun halinle , Yağan Yagmur damlalarımdasın ustume yagarcasına olan halinle, Yanaklarımdan akan gözyaşlarımdaşın o en duygulandirdiğin halinle, Yine sen varsın hayallerımde o en susledıgın halinle, Yine sen varsın gördüğüm , dokundugum herşeyde o en hıssettırdıgın halinle, Yine sen varsın beni sahıplenen o en kimsesiz kaldığım halimde, Yine sen varsın çektiğimiz her bir foto karelerinde bakmaktan hıc ama hıc bıkılmayan halinle, Yine sen varsın geceleri kaçan uykularımda o en güzel sebebım olduğun halinle, Öyle çiçekler vardır kı bahçeleri süsleyen, Öyle çiçekler vardır kı mezarları süsleyen, Ve öyle bir çiçek vardır kı benim kalbimin en derinliklerinı süsleyen, En derinliklerimı susledıgın için de çok seviyorum seni, Ve daha sonra yine sen varsın Azrail yanı başıma geldiğinde, Ve yine sen varsın mezar tasımda o en güzel en değerli sebebım olduğun halinle, Ve sonra , yine de sen varsın kabirde anlattıgım sonsuza dek ebediyen, ebediyenn....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yine sen varsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yine sen varsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.