(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Satırlara Gömün Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Satırlara Gömün Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair kendini satırlara, sayfalara, belki şiirin ta orta yerine de gömer. vasiyetidir, yerine getirilir.
ama
okuyucuları ve hayranları onu. nazım hikmet, aziz nesin, can yücel, yunus emre ve daha nice adını burada yazamadığım şairler gibi gönüllerinde öldürürler mi? öldürmezler. inadına yaşamasını ve yaşatmasını bilirler. sayfaların arasında ölmeni değil, çıkardığın şiir kitaplarının arkasında gülerken görmek isterim, şair arkadaşım seni. 48. şiirin ölmek için daha çok erken.. kabul etmek gerekirse, şiirsel olarak harika işlenmiş. kalemin her daim var olsun, yüreğine sağlık.
Aynalarım ve takvimlerin yanıldığı mevsimlerin şaşırdığıda olmuştur hayatta. Bazen 17 sinde koca bir kadın 40 ında küçük bir çocum olur kadın. Ve bazen elma baharı dökmeden yaz gelir ansızın... kıymetli yorumunuz için canı gönülden teşekkür ediyorum. .