(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANDAN BİR KARDEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANDAN BİR KARDEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burda sizi seven ve kardeş bilen o kadar çok dost yürek var ki değerli kardeşim. Siz sevgi dağıttınız o kadar... hala bu hüzün nedendir ki? Yüreğinize sağlık. Sevgiyle esen kalınız.
Gerçek bir dost buldum ahir ömrümde Sanırım kalbine giremedim ben, Canım birlik diler her üç öğünde Sevgimi gönlüne veremedim ben. ...
Değerli Hocam, yüreğinizdeki engin sevgi ile gönül çağlayanınız Halil İbrahim bereketiyle Sakarya gibi coşmuş da taşmış. O güzel yüreğinizde candan bir kardeş olabilmeyi çok isterim. Rabbim dareynde bizleri bir araya getirsin.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Yürek güzelliklerinizi hasretle bekliyoruz. Rabbime emanet olunuz. Muhabbetle kalınız.
Gerçek bir dost buldum ahir ömrümde Sanırım kalbine giremedim ben, Canım birlik diler her üç öğünde Sevgimi gönlüne veremedim ben.
Aşığın; meşhur dizeleri döküldü dudaklarımdan...SEVELİM SEVİLELİM-DÜNYA KİMSEYE KALMAZ... Bu güzel dizeler hal dilimiz olmalı...hep dost aradık ve unuttuk dosttt olma dan Dost bulunmaz...