Offf! Neden yoksun yanımda Hani hep birlikte olacaktık Hiç ayrılmayacaktık Yoksa bana yalan mı söyledin? Neden böyle bir şey yaptın Ben seni sevmekten başka ne yaptım
Offf! Hala yoksun Ne olur gel Beni daha fazla üzme Sensiz yapamıyorum işte Anla beni Tamam, itiraf ediyorum SENİ ÇOOK SEVİYORUM!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
&&& OFFF &&& şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
&&& OFFF &&& şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence düz yazı gibi olmuş birazcık...evet herzaman kafiye şiirsellik katmaz fakat bu şiirde kafiyeden daha önemli şeyler eksik sanki.daha iyisinin olamayacağı için hiç bi sabap yok bencee.uğraşmayınca duygularını kusursuz yansıtamazsın.hadi bi gayret..kolay gelsin.
ya ne dikkatimi çekti son dönemde..... tüm sözlerin söylenmeden yerine varması için ilginç bir çaba sarf ediyoruz.......ve buna biraz da mistik hava katıp kendimize yalandan acılar üretiyoruz sonra...... söyleseydik vakti zamanında bunlar yine yazılırmıydı sizce..................