(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şafak vakti düşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şafak vakti düşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dile gelirken aşklar, sevdalının sazında Şiirler dile gelsin, okur iken sözünde Zemheri yaşatmasın, bahar ile yazında Donmasın sevenlerin, şafak vakti düşleri.
umutlarımız hiç tükenmesin çünkü tek yaşama kaynağımız diyorum ben umutların içinde hayyaler ,sevgi ideallerimiz geleceğimiz var değil mi bu güzel dizeleri tüm kalbimle kutluyorum can kardeşim sevgiler saygılar
Şafak vakti düşleri, genelde gerçekleşir. Sevenler sevdiğiyle, bir gün mutlak birleşir. Bu sevği yüreklerde, sevenlerde kökleşir. Sinmesin aşıkların, şafak vakti düşleri.....Ali Dere.
Acizane bu dörtlükte benden olsun sayın Abim. Şiiriniz o kadar akıcı ve mükemmeldiki beni bile ilhama getirdi. Bu muhteşem türkü tadındaki eserinizi ve usta kaleminizi yürekten kutluyorum.
Şiirler dile gelsin, okur iken sözünde
Zemheri yaşatmasın, bahar ile yazında
Donmasın sevenlerin, şafak vakti düşleri.
Şafak vaktinde duyulacak bütün duygular bu kadar güzel mi gelir dile...Kutlarım üstat saygılarımla....