ve mutluluk ve hüzün bir araya geldiği an veler yer değişirken süreksizlik olduğundan ve ay ve güneş aylar zıt günsüz eş sessizlik solduğunda susuzluktan değil de ateşsizlikten içmeyiş...
sus iki kıyamet anlatım çözülmese de sözsüzdür kıymet ve beddualar dualar da ekseninde işlenmiş yazılmış niyet...
gece ve gündüze ile beraber tezat yutmuş ihanet veler çözüldüğün de izler silindiğin ve cansızlıklar emanet canlar esaret can suret an üret neşvet evet et...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
can neşvet... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
can neşvet... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bitiş... ve mutluluk ve hüzün bir araya geldiği an veler yer değişirken süreksizlik olduğundan ve ay ve güneş aylar zıt günsüz eş sessizlik solduğunda susuzluktan değil de ateşsizlikten içmeyiş...
sus iki kıyamet anlatım çözülmese de sözsüzdür kıymet ve beddualar dualar da ekseninde işlenmiş yazılmış niyet...
gece ve gündüze de tezat yutmuş ihanet veler çözüldüğün de izler silindiğin ve cansızlıklar emanet canlar esaret can suret an üret neşvet evet et...
Değişik bir çalışma ustacaydı severek okudum Selam olsun can.......... Yüreğine sağlık
bitiş...
ve mutluluk ve hüzün
bir araya geldiği an
veler yer değişirken
süreksizlik olduğundan
ve ay ve güneş
aylar zıt günsüz eş
sessizlik solduğunda
susuzluktan değil de
ateşsizlikten içmeyiş...
sus iki kıyamet
anlatım çözülmese de
sözsüzdür kıymet
ve beddualar dualar da
ekseninde işlenmiş
yazılmış niyet...
gece ve gündüze de
tezat yutmuş ihanet
veler çözüldüğün de
izler silindiğin ve
cansızlıklar emanet
canlar esaret
can suret
an üret
neşvet
evet
et...
Değişik bir çalışma ustacaydı severek okudum
Selam olsun can.......... Yüreğine sağlık