bir mazide inikas eden gözlerdi kalan bir taşın ortasından rızasız isyan bir çift ağlamamaya çalışan göz bir değil iki sarmaşığa sarılan zehirdi bu ziyan...
yalan değil zehirdi inan ve geriye yoktu kalan panzehir bir kalan...
bir kalan yoktu ki can kalan yoktu ki eşiyordu hiçliğimi öyle annesiz bir tavşan diyarım yüzyıllarım hepsi hikaye aç fikir gibi kemirirken zamanı zaman savaş bölgesine giren zırhlı bir panzerdi zaman ve panzer anın tebessümünü ezer...
dedim ya hikaye yüzyıllarım hikaye sensizliğin cehenneminde gözyaşlarım gezer umudum saklı lakin hangi günün birinde umduğum haktı ruhum sema da ben yerin dibinde...
şimdi yakarışlarımın yakışıksızlığı sorgulanırken bir kaç edepten yoksun vicdansızlarca diyorum sadece benim suçum benim hudutsuzluğum namussuzluğun noktasına gelince benim susuzluğun diyorum benim güçsüzlüğüm...
o benim susuzluğum tamam rıza ettim susun diyorum susuyorlar sanki seni konuşmaya açlar susuzlar susuyorlar aslında muhtaçlar milyon kıskançlığın kıskacı arasında canım yanarken susuyorum ben de sana cana bir damla sana hasretken yıkılıyorum tekrar ve tekrar kanmıyorum kanamıyorum kanıyorum ya da kandırılıyorum infilak ediyorum rızasız isyanımda isyanın günahını unutmuşluğuma verip rızasız ama zoraki arşa hasret lakin en dip can verip...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zoraki isyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zoraki isyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.