(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gûl benzimde solan gûnler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gûl benzimde solan gûnler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,Dünyanın bir imtihan yeri ve ahiretin tarlası olduğunu düşünen insan sonsuzluk alemine dğğru yol alarak aşamalardan geçerken kendine çeki düzen vermeli Yüce Allah'a kul,O'nun resülü Alemlere Rahmet olarak gönderilen sevgili peygamberimize gerçekten ümmet olma yolunda çaba sarf etmeli Cenneti kazanmaya uğraşmalıdıre.Çünkü ölüm bize çok yakın hemen başucumuzda.kutluyorum anlamlı şiirinizi..
Misafiriz belli ki dünya hanında...ruhlar aleminden anne rahmine...dünyaya göz açış...bebeklik...çocukluk yılları...gençlik...ihtiyarlık ve ölüm...berzah alemi...mahşer...mizan ve ebedi aleme gidiş...
İnsanın mayasına konulmuş ebed isteği...dünyanın hiçbir hazzı tatmin etmiyoz bizleri...Yaratıcımızın kanunu bu geçtiğimiz aşamalar...
Ve ölüm,ana kucağından,sılaya göçmek gibiymiş...Asıl vatanımıza gitmekmiş meğer tüm yaşanan fanilik dolu günler,değerler ve güzellikler...
Tebriklerim,bebeklikten ölüme gelen yaşam aşamalarını betimlemedeki ustalığınıza ve bizimle paylaşmanızadır...saygılarımla..
HAYIRLI CUMALAR
...Saygılarımla