Gönül diyor ki; Al beni de git. Git en tenha, en ücra, en mahrem sessizliklerin dibine. Ürküt müstesna iyiliklerin cümlesini. Bir aşk sür namlusuna Bir şiiri gülümset Bir baştan bir başa boya aklını mutluluğun Bir deliliğe rica et Gitsin sevsin sebepsiz yere bir yarını Ulu orta umutlansın olmazlarını hayatın Sonra gel sen buna yaşamak de Biteceğine, Tükeneceğine Öleceğine inat İnsan olup unut gerçeklerini Gönlünce yaşa Yaşa ki bir işe yarasın nefesin Bir mahni olsun mesela Tutsun kır çiçeklerini boyasın sonra...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül diyor ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül diyor ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne diyorsa, İyi diyor bence sizin o “Gönül“ Çok az kişi izah edebilir lakin öylesini; “Ürküt müstesna iyiliklerin cümlesini. "Bir aşk sür namlusuna Bir şiiri gülümset" deli deli ? Bir baştan bir başa boya aklını mutluluğun…” Bunları demeyi kim böyle kolay diyebilir ki...
Ne mutlu öyle bir “Gönül” sahibi olduğunuz için size ! Bir “Şiir gülümsetmek” Ve”Bir aşk sürmek namluya” Kolay bir iş gibi görünse de, Dil'i birden çözmek değil asla !!!...
Böylesi “İmgeler” de satılmaz ki hiç Pazar da ? Ancak onlar saltanat sürerler akıl da, Nadiren ise yürek ruhun da ! Pek de bulunmaz kimi yüreklerin çoğun da Seven bir yürekler de olur en başta Yani öyle çırpınışlı sözleri yerleştirebilmek satır aralarına Yine yürek gerek ona da? O yüzden bu şiir HARİKA !!!...
Ne diyorsa,
İyi diyor bence sizin o “Gönül“
Çok az kişi izah edebilir lakin öylesini;
“Ürküt müstesna iyiliklerin cümlesini.
"Bir aşk sür namlusuna
Bir şiiri gülümset" deli deli ?
Bir baştan bir başa boya aklını mutluluğun…”
Bunları demeyi kim böyle kolay diyebilir ki...
Ne mutlu öyle bir “Gönül” sahibi olduğunuz için size !
Bir “Şiir gülümsetmek”
Ve”Bir aşk sürmek namluya”
Kolay bir iş gibi görünse de,
Dil'i birden çözmek değil asla !!!...
Böylesi “İmgeler” de satılmaz ki hiç Pazar da ?
Ancak onlar saltanat sürerler akıl da,
Nadiren ise yürek ruhun da !
Pek de bulunmaz kimi yüreklerin çoğun da
Seven bir yürekler de olur en başta
Yani öyle çırpınışlı sözleri yerleştirebilmek satır aralarına
Yine yürek gerek ona da?
O yüzden bu şiir HARİKA !!!...
TEBRİKLER !
Duyan ve düşünen YÜREK adına !!!...