(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anladın/mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anladın/mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dizeleri içerken böylesi sert bir finali düşünmemiştim... zira dizeler olabildiğince zarif bir o kadarda sevecendi... fakat finalde bir o kadar vurucuydu ama oh olsun... bu az bile gerisinide zaten okur düşünecektir seninle birlikte... saygı ve selam ile...
Ten diye seni giydim bedenime kokumda kokunu duydun/mu ....................... Gölgemizin asil takipleriyle sızımızdır ruhumuzdaki en bilinmez parçalar. İçimizi ürperten karanlık dehlizlerden gün ışığına çıktığımızda ellerimize bakarız uzun uzun, buğulu bir aynada kendimizi izlerken dökülürüz hüzün hüzün... Tebrikler...
Bir çift siyah gözün bıraktığı mühre bakarmısınız; o gözleri görmemesi mümkünmü? Yüreğin arzu hal ettiği yardeki yüreğin girdiği şekle bakarmısınız bedene çekilen yar teni ile şekillenmiş yürekte. saf sevgilerin kan kusan fırtınasını gönderirken yarin almış olduğu şaşkınlık halinin dizelerde şekillenmesi....şairim dile gelişinle yüreğimizde ne fırtınalar kopardın biliyorsun değilmi.... yüreğinden bu güzellikler eksik olmasın...
Gelişin adam gibiydi gidişin şerefsizce oldu anladın/mı
---------------------------------------------------- HARİKA DİZELER YİNE.. KALLEŞ YÜREĞE , GÜZEL YÜREĞİNDEN EN GÜZEL CEVAP İŞTE.. SİTEMLE ...AMA ŞEREFSİZCE DERKEN BİLE YÜREĞİNDEKİ O AŞKI GÖRMEK MÜMKÜN.. O YÜREĞİ KADAR MIŞ DEMEK.. KUTLUYORUM KALEMİNİ .. SAYGILARIMLA..