(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm yüzün ne kadar soğuk, yaşamanın bedeli.sonucu kaçınılmaz olan bir drama.Ya yaşarken içimizde ölenler,ya duygularımızda öldürdüklerimiz.Her gelen ölüm erkenmiş.Elinin içinde, avuçlarında, yüreğinde sıkı sıkıya sarıldığın değeri bir anda avuçlarının içinden yok olup gittiğini görmek, çaresizce bakakalmak giden bedenin arkasından,üzerinde yürürken, aklında hep başka şeylerin olduğu kara toprağa gelin etmek,cansız bir bedeni ellerine kına bile yakmadan, başlık falanda istemeden,davulsuz,çalgısız sessiz çığlıklarla yolcu etmek.En zor şey ölümün şiirini yazmak ve bir dostun mezarını kazmakmış.ellerine sağlık Arkadaşım,sabah sabah hüzünlendirdin bizleri.Bu ölümle ilgili son şiirin olsun.Vakti geldiğinde o şiir kulaklarına fısıldanacak,gelin biz yaşama sevincimizin şiirlerini yazalım,hadi tutun ellerimden,koşuyoruz güneşe ve yaşama doğru.
Allah göstermesin canım yaa?allah sana uzun ömürler versin?Sen aslında sevmesin böyle yazanları,Ban derdin hep böyle şeyler yazma diye,İnşallah şiir olarak kalsın,Sonunda allahın taktiri ama,sana daha doyamadık,yüregine saglık,sevgilerle nil arkadaşım,iyiki varsın,güzel kısa ve öz bir şiirdi..