(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınıma -2- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınıma -2- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri bu kadar hafife alma Namık bey kardeşim. Rubai yazar gibi dörtlük yazıp vazgeçme. Biz Ömer Hayyam değiliz tek dörtlükte koca bir düşünceyi anlatalım. Emek harca,bol bol şiir oku eğer gerçekten şiir adına bir şeyler yapmak istiyorsan. Selamlar.
Dost acı söylemiştir her zaman Namık bey dostum. Sakın ola ki yazdıklarıma alınmayasın. Şahsıma ait kurduğun samimi cümlelere istinaden doğru bildiğimi anlatmaya çalışıyorum sana. Evet şiir , kelimelerle oynama sanatıdır. Kendine iyi bak. Selamlar.
Can dostum.Güzel insan. ''Şiir,kelimelerle güzel şekiller kurmak sanatıdır.''der,Cahit Sıtkı Tarancı. Şiir,sizin de bildiğiniz gibi dış görünüş bakımından mısralardan ve mısra kümelerinden oluşur.Şiir üzerine çok şey yazılıp söylenmiştir.Bunların çoğunluğu şiirin bir tarafını ele alan ve ön plana çıkaran sözleridir. Ama hiçbiri tek başına şiiri tamamıyla kavrayan ve açıklayan ifadeler olmamıştır. Siz,çok iyi bir şairsiniz. Edebiyat defterinde okuduğum öyle şairler var ki popüler olmuş bir çok şaire taş çıkartır. En ciddiye aldığım şeylerden birisidir şiir.Çünkü bilirim.Kalem,kılıçtan keskindir. Düşüncelerinizi,hislerinizi yansıtır.Aynadır. Kendimizi o kadar küçük görmeyelim.Ne düşünürsek o oluruz.''İnsan düşüncelerden ibarettir.Gerisi et ve kemiktir'' der,Mevlana. Uzun uzun yazılan şiirleri sen,ben okuyoruz.Okumuyor çocuklarımız. Hep,kes,kopyala,yapıştır tarzları.Bu nedenle kısa,öz, mesaj veren şiir yazıyorum genelde.Sıkı bir okuyucu olarak daha çok öğreneceğim şey var şu hayatta.Öğreniyorum da. Eleştiriniz için çok teşekkür ederim.Benim için ışık oluyorsunuz. Sevgi ve selamlarımla.
Rubai yazar gibi dörtlük yazıp vazgeçme.
Biz Ömer Hayyam değiliz tek dörtlükte koca bir
düşünceyi anlatalım.
Emek harca,bol bol şiir oku eğer gerçekten
şiir adına bir şeyler yapmak istiyorsan.
Selamlar.