seven ne yapmaz. sevmeyen; kılını kıpırdatmaz... suskunsun bu aralar sevdana kibrit suyu mu döküldü? içinden vicdanın mı söküldü? beni ’senkolik’ edip nereye kayboldun?
beni sürükleyip bir umarsız sevdanın girdabına başını alıp gittin öyle mi? bir nisan yağmuru gibi başlayıp bittin öyle mi? ______yok öyle...
aşka yalan katmamalı insan. seven, en ölümcül yerinden ikinci defa vurulmamalı; ölür!
sevince dağ gibi durmalı insan. bir ömürlük sevmeli. vuracaksa ayrılıkları vurmalı insan; sevenini değil!
sana vurulduğum yerimden ikinci kez vurma beni; dön geri! hayat bir tuhaf oldu sen yokken anlamını yitirdi günaydınlar, ’iyi geceler’ kaybetti değerinden.
sensizlik çağlıyor zamanın her yerinden. her şeyimi götürmüşsün sanki giderken bende hiçe döndüm gittiğinden beri. yoklunla vurma beni dön geri!
seven ne yapmazdı. sevmeyen kılını kıpırdatmazdı. biraz olsun sevdiysen bir şey yap göster farkını. durmadan başa alıp çalıyorum en sevdiğin şarkını... geceler uyunası değil gündüzler uyanası değil yaşama sevincimi neden götürdün giderken. böyle elsiz ayaksız böyle sağır ve dilsiz koyma beni. ya kendin gel ya benden aldığın beni geri getir. sana vurulmuş bu kalp bir daha vurma ölür!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
________seven ne yapmaz_________ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
________seven ne yapmaz_________ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.