(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....D Ü Ş T Ü M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....D Ü Ş T Ü M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bunu kendi adıma günümün şiiri seçiyorum. Hiçbir dizesinden de istisna değilim. Kendimi anlatsam bu kadar anlatamazdım. Çok çok teşekkür ederim. Sanki benim için yazılmış gibi. Her bakımdan harika bir şiirdi.
ŞİİRDİ BURUKLUK VE HÜZÜN HAKİMDI ESER TAM BİR YAKINMA HALİNDE FAKAT ANLATIM ÇOK GÜZELDİ VE GERÇEKELRİ HAYKIRIYORDU... çOK BEĞENDİM SELAMLAR SAYGIALR...
Boşa geçti ömrüm gülemedim vay. Hiç akla gelmedik hallere düştüm. Kadermi,kısmetmi ne sayarsan say. Hep hain,vicdansız kullara düştüm…
ah ramazan abim! kulun hayırlısı bir mazluma en yakın duacısıymış... maalesef! emeklerinizi vefanızı sadakatınızı ve yüreğinizi nasılda çabuk siliyorlar ah bu beşerler! bilmezler mi acep hesabı var! yarın mahşeri mizanda,nasıl bakacaklar can yakanlar yüzümüze ne dediler de doğru olana eğri dedik! hangi doğrudan ayrıl diye yol gösterdik...
illede! doğru dedik kovulduk...
özümüz sözümüz hakka bizim burda gülmedik eyvallah ama bir de bu işin ahiri var!!
Çok çok teşekkür ederim. Sanki benim için yazılmış gibi. Her bakımdan harika bir şiirdi.