yanık yaraya merhem yangın ciğere soğuk su can verirken bedene, her gün biraz daha ölüyoruz; can çekişiyor ulus kesiliyor sesi soluğu, işte adletin yokluğu!...
yılan dilli bir ejderha düşlerine giriyor sabilerin yahudi kralı heredos çağlar ötesinde; hortlamış sanki...
okkası sağa kaydı terazinin gevşedi kantarın yayı, dili ballı bıçak, gözleri kan çanağı iş başında yine ayı oğlu ayı on parmağında on kovan petekleri yoldu yolacak, darbe marbe derken oldu olacak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DARBELİ MATKAP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DARBELİ MATKAP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanık yaraya merhem yangın ciğere soğuk su can verirken bedene, her gün biraz daha ölüyoruz; can çekişiyor millet kesiliyor sesi soluğu ey adalet, işte yokluğun!...
yılan dilli bir ejderha düşlerine giriyor sabilerin yahudi kralı heredos sanki hortlamış çağlar ötesinde!
okkası sağa kaydı terazinin gevşedi kantarın yayı, dili ballı bıçak, gözleri kan çanağı iş başında yine ayı oğlu ayı on parmağında on kovan petekleri yoldu yolacak, darbe marbe derken, oldu olacak!
Şaban AKTAŞ 04.05.2014
Okunası dizelerdi keyifle okudum usta kalemi ayakta alkışlıyorum Kalemin susmasın üstadım yüreğine sağlık ____________________________Saygılar
yanık yaraya merhem yangın ciğere soğuk su can verirken bedene, her gün biraz daha ölüyoruz; can çekişiyor millet kesiliyor sesi soluğu ey adalet, işte yokluğun!...
yanık yaraya merhem
yangın ciğere soğuk su
can verirken bedene,
her gün biraz daha ölüyoruz;
can çekişiyor millet
kesiliyor sesi soluğu
ey adalet, işte yokluğun!...
yılan dilli bir ejderha
düşlerine giriyor sabilerin
yahudi kralı heredos
sanki hortlamış çağlar ötesinde!
okkası sağa kaydı terazinin
gevşedi kantarın yayı,
dili ballı bıçak, gözleri kan çanağı
iş başında yine ayı oğlu ayı
on parmağında on kovan
petekleri yoldu yolacak,
darbe marbe derken, oldu olacak!
Şaban AKTAŞ
04.05.2014
Okunası dizelerdi keyifle okudum usta kalemi ayakta alkışlıyorum
Kalemin susmasın üstadım yüreğine sağlık
____________________________Saygılar