Yâri gördüm uzaktan, çatılmış hilâl kaşı Uçsuz bucaksız dünya, dar oldu yine bana. Solan bir güle dönmüş, öne düşen o başı Varamadım yanına, ar oldu yine bana.
Bilmem ki kimler üzdü, uçan sevda kuşunu Göremedim gözünde, parlayan güneşini Yaslasaydı omzuma, okşasaydım başını Hayaliyle yaşamak, zor oldu yine bana.
Kıyamam ki ben onun, saçının bir teline Dünya benim olmuştu, dokununca eline Canı hasretle yanar, kilit vurmuş diline Şu sevdalı gönlümde, har oldu yine bana.
Öyle büyükki bende, sığdıramam sözlere Dağ gibi vefa gerek, candan seven özlere Onun bir tebessümü, gül açtırır yüzlere Susayan şu gönlüme, nar oldu yine bana.
Yazdığım şiirlerin onundur her hecesi Destanlar bile yazsam, ona lâyık nicesi Öyle bir gönlü var ki; yücelerin yücesi Ondandır iki cihan, yâr oldu yine bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çatılmış hilâl kaşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çatılmış hilâl kaşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazdığım şiirlerin onundur her hecesi Destanlar bile yazsam, ona lâyık nicesi Öyle bir gönlü var ki; yücelerin yücesi Ondandır iki cihan, yâr oldu yine bana.
MÜKEMMEL BİR PAYLAŞIM TÜM KALBİMLE KUTLUYORUM CAN KARDEŞİM SEVGİLER SAYGILAR
kutlarım usta kalem..