Duâyı kabul eden, dileklerimizi veren, Vermeyi isteyince el açtıran, Ancak sevdiği kuluna duâ ettiren Rabbim! Cuma günü hürmetine, Kabul edeceğin duâlar düşür dilimize. Hakkımızda hayırlı olanı ver Rabbim,! İstediklerimiz hakkımızda hayırlı değilse, Hayırlı eyle Rabbim.. EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
Gecenin ıssız deminde seninle yolculuk yaparım Erenler safında yer almak mutluluktur dileğim Senin sevginin sevgisini kazanmakdır umudum Hicranımın ateşinde bir seher yeli ver bana EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
Ne seviyorum demekle oluyor abı- hayat Nede sevilen sevildiğini bilip yetinmekle Nede aşkına yeniliyor kimi insan Senin aşkında kalıyor kullar EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
Sabır tespihim seni çekmekle , Sevda yarası sarıyor Senden uzak yaşamak, Dağ, gök, deniz dayanır mı bu aşk yarasına Ham olan sensiz yüreğim sabır -süküt kışında Bahar gelmiş ,kuşlar cıvıl cıvıl Sen veriyorsun onlara aşkla Dudağım yandı gönlümün pasınla Kurtar beni bu dertten Rabbim EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
Kalbimde buldum seninle her heceyi Öldü gönül kaşım Allah deyi deyi Teslim ettiğin bu canımdır sana herşeyi Çaldılar senin verdiğin aşkı benden, Onlara Allah bana yeter dedim EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
İsmim kurandan geldi, Bilirsin düşürmem hiç değerini Beni sırtımdan vurdular Bırakmam,veremem seni kimselere Aşk komutanın öldü gitti dediler, Bari bırak o Rabbe baki olan erini
Faziletlinin ruhunu veren sen, Olur sana aşk-ın yadınla busesi Ölüm herşeyin hayırlısıdr Rabbim EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
ZAMANINDA KIYMETİMİZİ BİLMEYENLERE ; NE KİNİMİZ NE NEFRETİMİZ NE TEKRARIMIZ NE DE GEÇMİŞTEN ÖZETİMİZ VARDIR ONLAR ANI DEFTERİNDE KALMIŞLARDIR. BİZ YARADINI SEVERİZ ,YARADANDAN ÖTÜRÜ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir gibi dua, dua gibi şiir.. İkisini birbirinden ayıramadım dost kalem. Huşu saçan fon müziği eşliğinde severek defalarca okudum.. kaleminiz varolsun.. Yürekten kutluyorum üstadem.
Can kardeşim bize ruhu veren kimdir ancak Rabbimdir Benim o("Faziletlin ruhtur sana,") mısradaki anlatışım odur Ruhumu veren o alan o .o ne güzel Rabbdir . tabi benim tasavvuf ruhum bir başka yerde bazen kimse anlayamaz beni ..yorumlayan yüreğine teşekkürler saygılar kardeşim..
Amin amin can arkadaşım Rabbim herşeyin hayırlısını versin Cuma hürmetine Rabbim dualarımızı kabul makbul eylesin Her zaman sevgimlesin can arkadaşım ..
Gecenin ıssız deminde seninle yolculuk yaparım Erenler safında yer almak mutluluktur dileğim Senin sevginin sevgisini kazanmakdır umudum Hicranımın ateşinde bir seher yeli ver bana EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN !
Ne seviyorum demekle oluyor abı- hayat Nede sevilen sevildiğini bilip yetinmekle Nede aşkına yeniliyor kimi insan Senin aşkında kalıyor kullar EL-VEDUD,YA -VEDUD ,YA -RAHMAN
Mübarek bir günün atmosferinde hakka niyaz dua için açılan eller Allah diyen dillerin dualarını kabul buyur ya rabbim.Sen bağışlayansın sen rahmansın sen rahimsin sen kerimsin acizane sana açılan ellerimizi sevgile şairemin ve buna eşlik eden müminlerin de dualarını kabul ve makbul eyle Allahım.Kutlarım sevgili şairem güzel bir şiirdi beni benden alıp götürdü.Kalemin kavi olsun.