Kara’m, Mecâlsizim şimdi özlemlere Farkında değilsin, Üşüyorum üstüme düşen gölgenle Rengi kaçıyor kentlerimin Bir dilsiz harabeye dönüyor sokaklarım Kaldırımlarımda öksüz oğlan sesleri Ağlıyorum… Gözyaşlarımı bırakmak istiyorum Artık tebessüm yüklü vadilere, İzin vermesen de… … Üryân, Çok sessiz bu şiirler Çok mâhzun Çokta tenha bu gidişler Ah, bu gece yüzlü duygular; beni sana bağlayan… Kahroluyorum yokluğuna Uzatıyorum kollarımı sana Sen ise ,mesafeler koyuyorsun her defasında aramıza Oysa “Cuma” gibi hep koşuşum yollarına “yeşil” gibi yani…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…CUMA…”yeşil”…YÂNİ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…CUMA…”yeşil”…YÂNİ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara’m, Mecâlsizim şimdi özlemlere Farkında değilsin, Üşüyorum üstüme düşen gölgenle Rengi kaçıyor kentlerimin Bir dilsiz harabeye dönüyor sokaklarım Kaldırımlarımda öksüz oğlan sesleri Ağlıyorum… Gözyaşlarımı bırakmak istiyorum Artık tebessüm yüklü vadilere, İzin vermesen de… … Üryân, Çok sessiz bu şiirler Çok mâhzun Çokta tenha bu gidişler Ah, bu gece yüzlü duygular; beni sana bağlayan… Kahroluyorum yokluğuna Uzatıyorum kollarımı sana Sen ise ,mesafeler koyuyorsun her defasında aramıza Oysa “Cuma” gibi hep koşuşum yollarına “yeşil” gibi yani…
süleyman altunbaş....13.04.2014...bafra...21:37
Ustacaydı şiir fon ve yorum Alkışlıyorum kalemin susmasın _______________________________________Saygılar selamlar
Kara’m,
Mecâlsizim şimdi özlemlere
Farkında değilsin,
Üşüyorum üstüme düşen gölgenle
Rengi kaçıyor kentlerimin
Bir dilsiz harabeye dönüyor sokaklarım
Kaldırımlarımda öksüz oğlan sesleri
Ağlıyorum…
Gözyaşlarımı bırakmak istiyorum
Artık tebessüm yüklü vadilere,
İzin vermesen de…
…
Üryân,
Çok sessiz bu şiirler
Çok mâhzun
Çokta tenha bu gidişler
Ah, bu gece yüzlü duygular; beni sana bağlayan…
Kahroluyorum yokluğuna
Uzatıyorum kollarımı sana
Sen ise ,mesafeler koyuyorsun her defasında aramıza
Oysa “Cuma” gibi hep koşuşum yollarına
“yeşil” gibi yani…
süleyman altunbaş....13.04.2014...bafra...21:37
Ustacaydı şiir fon ve yorum
Alkışlıyorum kalemin susmasın
_______________________________________Saygılar selamlar