BU ŞİİRİMİ ÇOK DEĞERLİ VE YETENEKLİ ŞAİREMİZ "SACİDE ŞİMŞEK" KARDEŞİME AKROSTİŞ OLARAK KALEME ALMIŞTIM. BU VESİLEYLE KENDİSİNE SELAMLARIMI SUNAR GÜZEL GÜNLER İÇERİSİNDE OLMASINI DİLERİM.
Sanal âlemlerde çiçekli bahçe Âşık gönüllere mesire misin? Canana armağan hem de cömertçe İlim deryasında cezire misin?
Dostlarım diyorsun biz şairlere En güzel güllere, kardelenlere Şimşek olup yükselmişsin göklere İklim diyarında seyyare misin?
Muhabbet ülkesinin gözde mimarı Şevkin yüreklere verir işmarı, Edebî âlemin sevgi çınarı Kalpler miyarında mefkûre misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ ÇINARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ ÇINARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazan ve yazdıran yürekleri kutluyorum ben de... Vefalı kardeşim ne güzel sunmuş samimi içten duygu ve sözcüklerle vefasını... Yüreğine sağlık değerli kardeşim. Sevgiyle esen kal.
üstat vefalı olmak,kıymet bilmek ne güzel duygu.bu duygu dolu şiirinizden dolayı kutlar,yazana da yazdırana da saygılar sunarım.....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Sanal âlemlerde çiçekli bahçe Âşık gönüllere mesire misin? ...........İşte budur diyorum ve bu mısraları yüreğime çiziyorum... Her şey nasıl da basitleşti dünyalar sanallaşalı beri... Gerçekte yapılmaya söylenmeye cesaret edilemeyen ne varsa sanal alem sayesinde havada uçuşuyor. Alkışlarım size.