(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......hiç...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......hiç...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
(¯`♥´¯) .`·.¸.·´ ¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨) (¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸¸.·¨¯ ...♥Sevgili Edebiyatdefteri.com şairi sayın: Çiğdem Türkyılmaz ♥ Fani dünyaya kudretli kalemden farklı bir vurgu... Muhteşem olmuş. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. ♥Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun♥ Şiirin hakkı olan tam puan+antolojiyi Bodrum'dan gönderiyorum. Yüzünüzde mutluluk tebessümü, Ailenizde huzur, sağlık ve esenlik, başınızda ilham perileri eksik olmasın efendim. Sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
......hiç......
Her şey yarım kalsa da mutlulukla nefes aldır yüreğine ,
İçin acısa da gülümse ,
Çırpınırcasına canın yansa da sevdiklerinin sevinciyle sevin.
...Hayatta HİÇ Bir Şeyin Ölümsüz Olmadığını Bile Bile Üzülmemeniz Dileğiyle...
Ustacaydı.........................
K u t l u y o r u m
Kalemin susmasın
___________________________Saygılar