Tiryaki mi oldum ne? Sitem et sitemkârım. Öyle bela bir kış ki üşütür sitem karım. Sitemle yattım kalktım, sandılar sitem karım. Muhabbette top attım, elde var sitem kârım. Sitemi hiç sevmezdim, şimdi bak sitemkârım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEM/KAR/IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEM/KAR/IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanırım düzenlenmiş sayfa, insanın sabır testisi dolunca ister istemez sitem ediyor hiç kimseye olmazsa kendisine sitem ediyor, az öz dizeler yetkin kaleminize sağlık değerli dost yürek saygımla.
Tiryaki mi oldum ne? Sitem et sitemkârım. Öyle bela bir kış ki üşütür sitem karım. Sitemle yattım kalktım, sandılar sitem karım. Muhabbette top attım, elde var sitem kârım. Sitemi hiç sevmezdim, şimdi bak sitemkârım.
Yüreğinize sağlık hocam var bir nedeni,sitem de haklısınız...kutluyorum...
Sitem etmek, sitemli davranmak sitemde kalmak ... Sitemli bir şiirdi.. Sitem bazen vazgeçemediğimiz bir sözcük ve davranış. Tebrik ederim Bayram Ali Hocam...
Yazılı resimdeki parti şiiri demokrasi gerçeklerine pek uymuyor gibi geldi bana. Particilik siyasette hep oldu ve olacak. Sanıldığı gibi körü körüne karar verildiğini de düşünmüyorum. Vatandaşın aklını ipotek altına almaya çalışan kaybediyor. Millet "Kararı ben veririm" diyor. Tıpkı ihtilal sonrası askerin işaret ettiği partiye vatandaşın oy vermemesi örneği gibi.
Bence vahim olan "biz siyasi oluşum değiliz" diye kendini lanse eden dini grupların siyasete çirkince dahil olmasıdır. Kitleleri akılsız yerine koyarak oylarını yönlendirme çabalarını vatandaş görmüştür.
bu genel değil zaten rasyonel düşünenler hiç değil fanatik takım tutmadan da öte bir saplantı ile başkalarını çok rahatsız edici hallerde bulunan azınlığın azınlığı olar tarafgirlere...dogru nerede olursa doğru yanlış nerede olrsa yanlış diyemeyenlere gerçekten ben öylelerini görünce kırk yıllık arkadaşım da olsa hangi ekibe tarafdar olursa olsun kaçmak istiyorum güzel yorumunuz ve sayfama teşrifiniz için teşekkür ederim saygılarımla
Hiç kimse kimseye doğrularını dayatmadan, herkesin düşüncesine saygılı olabilmeyi öğrendiğimiz bir dünyada barış içinde yaşamak ümidiyle şiir harikaydı hocam kutluyorum,kaleminiz susmasın...
Tiryaki mi oldum ne? Sitem et sitemkârım. Öyle bela bir kış ki üşütür sitem karım. Sitemle yattım kalktım, sandılar sitem karım. Muhabbette top attım, elde var sitem kârım. Sitemi hiç sevmezdim, şimdi bak sitemkârım.
saplantı içinde olan insanlar kendi partilerinden başkasını bilmez ve derinden eleştirirler. Ülkemdeki anlamsız particilik uzun şiirde bir güzel sunulmuş. Ve alttaki dörtükte şair sitemlerini sunmuş. başarılı ve etkili bir eser. tebrik ederim
Allah ülkemize birlik dirlik sevgi saygı versin ağabeyim... Maalesef basit ve küçük şeyler peşinde koşan garip insanlar olduk çıktık... Allah gözlerden gönüllerden kir pisliği kaldırsın...
Geçenlerde demiştim;
İnsan hayvandan aşağı Su-i zan doğru saydıysa Nefse köle nefs uşağı Kul hakkı yeyip doyduysa....
Yazık eder dü cihanda Kalbler kırar, asumanda Sevgi saygı bu zamanda Rahmettir... kibri duyduysa..
bu tek parti de olmasaydı...:) bu güzel ve de okkalı şiir yazılmazdı sanırım... hiciv, güzel kelimelerle, fikrin özüne oturtarak yazılmalı taze kalması için... çünkü kaba kelimelerle yazılan hicivler okunurken bayatlıyor..