denizlerim kurusun yalanım varsa boğazım kurusun pera da akordion çalıyordu Anahit eski yüzlü fotoğraflara dem vuruyordu yanağa bulaşık rujun kırmızısı, demlenme vakitlerinin keten örtülerine dünleşiyordu kabuğum, erguvan emziren yağmurların üçüncü cemrelerinde ikindileşiyordum...
Saint Antoine da dilek mumu satıyordu keşişler şaraplı ekmeklerle kutsanırken aşk üç kadehi kırıyordu Hristaki pasajının içki evinde üç olmazın suskusu külleniyordu cinsiz lambaların kül kedileri, çıkılacak kavak ararken kör nefsim kulp takıyordum yalnızlığa, kutular açarken Pandoralar hiçleşiyordum...
defne yapraklarıyla sarmaşıyordu, çölü bilmeyen kum balıkları alkış toplarken bir şarkının reveransları, bozuk para seslerinden kahkahalar atıyordu, hışırtılı etekli kadınlar çürüğüne tutunmuş diş ağrısıydım baş ağrısı,düş ağrısı üzüm çekirdeklerine saklanıyordu sessizliğim bağır bağır düşleşiyordum...
sokaklarında geziniyordu esrikliğim, biz olamayan aynıların parmak izlerini lanetliyordum, martılarımı ezen şehir hatları vapurlarının ellerimi saklıyordum, çapraz ipler dikilmiş gömleklerden aslalaşıyordu güncel döngüleri kefaretlerin salgınlaşıyordu İstanbulmavileri içimdeki İstanbul bitiyordu mavileşiyordum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üç Olmazın Suskusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üç Olmazın Suskusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemmel bir paylaşım. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. akıp gittiği bir zamanda gelen ilhamın . vermiş oldugu ganimetten biz okurlarına armagan olan eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
mükemmel bir paylaşım.
Duygular hisler ve anlatımlar su gibi.
akıp gittiği bir zamanda gelen ilhamın .
vermiş oldugu ganimetten biz okurlarına
armagan olan eseri Kutluyorum ve
başarılarınızın devamını diliyorum.
Selam ve saygılarımla.