çok uzakta öyle bir yer var. ve sen belki de hiç görmeyeceksin! kapat gözlerini uzun bir yolculuğa çık. firtınalı denizleri geç, karlı dağları aş. uçsuz bozkırların üzerinden süzül. karşına yalçın kayalık dağlar çıkacak; o dağların arkası Kaş! çok uzakta böyle bir yer var. böyle bir yerde ben... yalnız ve tek. belki kimse gelmeyecek. sen de gelmeyeceksin.. ve birgün demir almak vakti gelince zamandan köhnemiş, çökmüş, dökülmüş yorgun bir gemi kalkacak limandan. ömür bitecek velhasılı, güneş batacak, uzak tepelerden. bu uzaklar yine var olacak, yine uzak olacak, ama artık ben olmayacağım çok uzakta karlı dağların ardında nazlı bir gelin gibi eteğini denize düşürmüş var olmaya devam edecek Kaş bir ’sevdası yarım’ vardı diyecekler, baştan ayağa efkardı diyecekler. ya da varlığımı bile bilmeyecekler bir varmış bir yokmuş misali masala karışacak türküm. çok uzakta senden gün akşama dönerken yalnızlığıma gömüleceğim! bir daha hiç olmayasıya... sonsuza değin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK UZAKLARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK UZAKLARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umudunu yitirme demek klasikte olsa; Gerçekten, bir gün o yerde kaş da geçmişi yad edeceğin o zamanların olduğunda, kimbilebilir ki gökteki kapının nasıl ve ne şekilde açılacağını...hakkında her şey hayr olsun diyelim
değerli düşünceleriniz için teşekürler... esenlikler benden size olsun. umut ve ben bir elmanın iki yarısyız. umut biterse ben bi,terim ben bitersem umut biter. o sebebledir ki ben yaşadıkça yaşayacak benle o. saygılar sevgiler esenlikler.....
kaşa selamlar ..esen kalınız