(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALANCI BAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALANCI BAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi kutluyorum ancak kızsanızda size bunları yazdıran yüreğide kutluyorum yoksa biz bu güzel şiiri nasıl okuyacaktık bence onada bu kadar sitem etmeyin size katkısı olmuş :) sevgiler.
**Aldanma gönlüm... Bu yağmur yaz yağmuru Çatlamış dudaklarını kandırmaz Kavrulursun, Sırılsıklam etmez seni Papatyaların kurur bağrında***
Gönül ! Ne zaman uslanmış ki... o hep çiğdem mevsiminde yaşar... ilki sonu, yazı kışı yoktur onun...Kişinin son soluğuna değin içinde hiç yaşlanmayan çocukluğudur o. Belki de kişinin yaşamın onulmazlıklarına karşın direnç noktasıdır gönül denilen duyu...
Bilirmisin uçarı gönül, sana dolup taşan sitemim var Onulmazlıklarına ahlar yüklüyüm, Bir gemi çapası gibi çökmüşsün içime Çekdikçe çavdar kılçığı gibi daha derine gömülen gönül Sana silme dolu intizarım var...
Sitemden, intizardan anlar mı gönül; bilemem ama dedik ya, o her zaman aymazca içimizde büngüldeyen çocukluğumuzdur diye...
Deli gönül defterlerin dürülsün Ben ölürken,sen ki hala dirisin Kırılgan tellerin,bir bir gerilsin Kopsun bağlanmasın,sen de öl gönül
Sonuçta hepimize bunları söylemek düşüyor...
Yüreğin dert görmesin can hocam. Esinin ve esenliğin bol olsun