(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANAKKALE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANAKKALE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir hilal uğruna geçerek candan. Nice koçyiğitler çıktı vatandan. Bayrağım rengini almıştı kandan. Albayrakta yıldız,ay Çanakkale…
Çıkıp tepelere eylesen nazar. Her tarafta taş’sız,kefensiz mezar. Türk milleti tarihi kanıyla yazar. Dur dedik dünyaya hay Çanakkale…
Gözgözü görmüyor tozdan dumandan. Yılmayan bir ordu,başta kumandan. Tükenmez güç alıp eşsiz imandan. Vermedim kimseye pay Çanakkale…
Çerkez,Avşar,Yörük,Kürt,Türk,Dadaş’tan. Nevşehir,Konya,Van,Urfa,Maraş’tan. İhtiyar,genç,çoluk çocuk her yaştan. Binlerce şehidi say Çanakkale…
Kırk yeri yamalı esvabı giyen. Kuru ekmek,buğday çorbası yiyen. Bu halde düşmana geçit yok diyen. Ne aslanlar vardı vay Çanakkale…
Bir olup gelmişler garb ile şark’ı. Set çekip durdurduk hayasız ark’ı Ramazan,dillerde her zaman türkü. Bitmeyen destansın oy Çanakkale…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepekeöy 16.03.2014
Allah razı olsun şairimizden şehit şiirleri zenginliğine mükemmel bir Çanakkale şehit şiiri eklemiş evet özel ve güzel bir yazımdı vatansever gönlünü anlam ve duygu dolu şiirini gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
ÖYLE GÜZEL BİR ŞİİRDİ Kİ ÇOCUĞUM,OKURKEN SANKİ ORADAYMIŞIM GİBİ OLDUM.DAHA TÜYÜ BİTMEMİŞ ÇOCUKLAR GELDİ GÖZÜMÜN ÖNÜNE.O SENE O OKULLARDAN MEZUN VEREN OLMADI.HEPSİ ALLAHIN HUZURUNA VADILAR.ALLAH KAHRETSİN BU TOPRAKLARA GÖZ DİKENLERİ.
18 Mart ÇANAKKALE GEÇİLMEZ
18 mart bugün burada yazıldı çanakkale destanı çanakkale kurtuldu biz kurtulduk sadece biz değil halk kurtuldu askerler öldü mezarlar çoğaldı çanakkale büyüdü türkiye büyüdü şehitlerimiz bakıyor bize yukarıdan biz olmalıydık şimdi halkı kurtarmaya daha çok çalışmalı dünyayı kurtarmalı çocukları okutmalı bebeklere bakmalı diyor bize yukarıdan biz türk milleti bu dünyada yaşamalı. -Bir Yolcuya Dur yolcu! bilmeden gelip bastığın Bu toprak, bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir. Bu ıssız, gölgesiz yolun sonunda Gördüğün bu tümsek, Anadolu'nda İstiklal uğrunda, namus yolunda Can veren Mehmet'in yattığı yerdir. Bu tümsek, koparken büyük zelzele, Son vatan parçası geçerken ele, Mehmed'in düşmanı boğduğu sele Mübarek kanının akıttığı yerdir. Düşün ki, haşr olan kan, kemik eti Yaptığı bu tümsek, amansız çetin Bir harbin sonunda bütün milletin Hürriyet zevkini tattığı yerdir. Necmettin Halil ONAN
Kırk yeri yamalı esvabı giyen. Kuru ekmek,buğday çorbası yiyen. Bu halde düşmana geçit yok diyen. Ne aslanlar vardı vay Çanakkale…
Bir olup gelmişler garb ile şark’ı. Set çekip durdurduk hayasız ark’ı Ramazan,dillerde her zaman türkü. Bitmeyen destansın oy Çanakkale…
Duyarlı yüreğinize sağlık Ramazan hocam. Tüm şehitlerinizin rahmetle anıyoruz mekanları cennet, ruhları şad olsun. Kaleminiz daim olsun saygılar sunuyorum..