meyvelerin olgunluk, suların durgunluk aşkın doygunluk mevsimindeyim...
kaybolup gitmiş sesler dalga dalga silinmiş belleğimden en güçlü şokların, sağır eden gürültüsü derin en tiz üflenişi sûr’un batarken gök adalar kara deliklerde en derin uğultusu göklerin ve geçici körlüğü en parlak ışığın...
herşey yerli yerinde; su, ateş ve rüzgâr, günlük olağan seyrinde; anladım, büyük depremlerle inilir aşkın en derin çukurlarına, ve büyük kasırgalarla savrularak çıkılırmış nirvana’nın doruklarına...
anlayamadığım bir şey var; neden bulut kül rengi, dalga beyazgül gibidir?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALGA BEYAZ GÜL GİBİDİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALGA BEYAZ GÜL GİBİDİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
meyvelerin olgunluk, suların durgunluk aşkın doygunluk mevsimindeyim...
kaybolup gitmiş sesler dalga dalga silinmiş belleğimden en güçlü şokların, sağır eden gürültüsü derin en tiz üflenişi sûr’un batarken gök adalar kara deliklerde en derin uğultusu göklerin ve geçici körlüğü en parlak ışığın...
herşey yerli yerinde; su, ateş ve rüzgâr, günlük olağan seyrinde; anladım, büyük depremlerle inilir aşkın en derin çukurlarına, ve büyük kasırgalarla savrularak çıkılırmış nirvana’nın doruklarına...
anlayamadığım bir şey var; neden bulut kül rengi, dalga beyaz gül gibidir?!
Şaban AKTAŞ 05.02.2014
Ustacaydı anlatım......... A l ı k ı ş l ı y o r u m...... Beğeni ile okudum ___________________________________Saygılar selamlar
neden bulut kül rengi, dalga beyaz gül gibidir?!
sorulacak o kadar çok soru var ki...
cevabı içinde gizli...
hiç unutmam ilkokul öğretmenim bir bilmece sormuştu
kan kırmızı, süt beyaz
fındık kabuğuna sığar
kale kapısından geçmez...
bilin bakalım bu nedir diye...
bir çok yanıt verdik ama hiç birimizin verdiği yanıt doğru değildi...
sonra demişti ki öğretmenimiz cevabı içinde gizli
iyi düşünün öyle yanıtlayın...
finali ile son noktayı koymuş şiir...
çok güzeldi tebrikler şair...