Küçük esintiler, Tebessüm eder Suya yazar, Sazanı deli eder Son sözü veresiye, Sevdalar söyler Bir güz göçü olur, Zapsu suyu.
Yüce ses yükselir , Arz dan ar-şa Yer eyler beni, Aşkın hu de-run Mesele sevgi değil, Talan o ömrüm Meğer aşkla ölürmüş, Zapsu suyu.
Hicran aşkın , Bede gider Eksik kalanım , Bende düşer Allı gelin, Suyun dibine bakar Aşk-ı azap çeker Zapsu suyu.
Umut verme bana , Uçkurun han dölü İsterdim ki , Umudum bende yitik düşü Su yetimhanede , Ayrılığın izdüşümü Varmısın benimle kor oduyla her dem yanmak Hasbihal eyler senle, Zapsu suyu.
Bir insanda iman yoksa insanın yüreği et parçasıdır . Suya nekadar kansa ,künyesi yitik benliktir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zapsu/ suyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zapsu/ suyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut verme bana , Uçkurun han dölü İsterdim ki , Umudum bende yitik düşü Su yetimhanede , Ayrılığın izdüşümü Varmısın benimle kor oduyla her dem yanmak Hasbihal eyler senle, Zapsu suyu.
Bir insanda iman yoksa insanın yüreği et parçasıdır . Suya nekadar kansa ,künyesi yitik benliktir.
''Hasbihal eder senle Zap suyu''
Ustacaydı beğeni ile okudum Yüreğine sağlık üstad Kalemin daim ilhamın bol olsun ________________________________Saygılar
"ağlamayan gözden, hissetmeyen yürekten, taşlaşmış kalpten korkarım" sözü o kadar anlamlı ki. bir kez olsun kendimiz olabilmek, yüreğimizi bir kez kandırmadan, ona ihanet etmeden, onu aşkın ve sevginin nefesi ile doldurmak, bir kez olsun belkide son kez aşk için ölesiye kurban etmek yüreği..aldığın nefesi yaşamak için değil de, sevgiliye kavuşmak ve ona doyasıya sarılmak ve bağlanmak için tüketmek. bir "gel" sözüne tüm acıları unutup ona koşmak uğruna tüketmek son nefesini...harika bir şiir olmuş, çok etkilendim okurken, yüreğine sağlık şairem, sevgiyle kal, zapsu senin yüreğine yol olup deliler gibi çoşsun, çağlasın...