(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İFLÂS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İFLÂS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En fakir insan varlık içinde iken darlıkla gitmesidir... En zengin kimse ise darlıkta iken bollukla gitmesidir... Ne garip! Halbuki tam tersi beklenirdi... Zira elde olan hiç bir şey kişiye ait değildir... Annemin bir sözü vardı .... Verdiğin gelir seninle.... Vermediğin.... Paylaşmak kadar lezzet veren hiç bir şey yoktur yeryüzünde Ensar ne güzel örnektir almak isteyene.... selamlar saygılar...
Sayın kadiryeter önce fotoğrafı algılamaya çalıştım sonra şiiri. Yaratılışta lutfedilen karakter çok önemli şüphesiz. Sonra da eğitim, Cem Yılmaz haklı. Eğitim, yaratılıştakilere eklenince ortaya artı değerler çıkar. Örneğin hep bana yerine al biraz da sana geçebilir. Dünyanın sadece insanlar için yaratılmadığını bunu diğer canlılarla da paylaştığımızı fark edebiliriz. Hasan Pulur'a lise bitirme sınavlarında biyolojiden " atmacanın kan dolaşımı " çıkmış. Bilememiş. Bütünlemeye kalmış. Tesadüfün bu kadarına da pes yani. Bütünlemede çekmiş soruyu " atmacanın kan dolaşımı !" Öğrenimini lise de bırakmış. Benim söylediğim bu eğitim değil.Daha sevdirici daha paylaşımcı bir eğitim. Çok kısa, çok derindi şiir. Tebrik eder saygılar sunarım.
Malı var da göçüp gitmiş hâneden!
Zembilinde Ekmek taşır tanırım;
Eldekini, bölüp vermiş tâneden!.
Hisse alınacak bir dörtlüktü.
Kutluyorum şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...