Dün eski bir resmin geçti elime. Ciğerim yandı,ah çekerek baktım. Altına yazmışsın iki kelime. Ağladım gözyaşı dökerek baktım…
Çok mutluydu halin gülüyor yüzün. Oturup kolkola dizimde dizin. Bir an da içimi kapladı hüzün. Üzülüp boynumu bükerek baktım…
Sanki hiç geçmemiş yıllar aradan. Ah bir çıkıp gelsen şimdi şuradan. Gözümde canlandı her şey sıradan. Diz üstü bir yere çökerek baktım…
Tekrar bir araya gelmişiz gibi. Hayal ettim mutlu olmuşuz gibi. Seninle baş başa kalmışız gibi. Gözüne gözümü dikerek baktım…
Dalgalı saçların omzuna inmiş. Bütün güzellikler üstüne sinmiş. Bir sana tutulmuş,bir sana yanmış; Yüreği yerinden sökerek baktım…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 10.12.2013
DOSTLARDAN İNCİLER
Aradan seneler geçip gitse de Ömrümüzden ömür akıp yitse de Resimde bakışın sitem etse de Ah edip içimi çekerek baktım
Nasıl da severdik birbirimizi O günlerin gönlümde yer etti izi Kadir Mevla’m ayırıdı ah bizden bizi Gözümün yaşını dökerek baktım . Sevim Çiçek Karadeniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESMİNE BAKTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESMİNE BAKTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar güzel bir şiirdi. Çok güzel bir özlem şiiriydi. Çokça tebrik ediyorum. Bilgisayarıma da kopyaladım. Olur ya unuturum, bir köşede kalmasın diye. Var olun!
Hayal ettim mutlu olmuşuz gibi.
Seninle baş başa kalmışız gibi.
Gözüne gözümü dikerek baktım…
Dalgalı saçların omzuna inmiş.
Bütün güzellikler üstüne sinmiş.
Bir sana tutulmuş,bir sana yanmış;
Yüreği yerinden sökerek baktım…
Kutluyorum bu güzel dizeleri yüreğinize sağık.
Saygılar sunarım hocam..