Bunu müslüman değil gavurda kolay yapmaz,Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Ey müminler! Kendi evlerinizin dışındaki evlere, geldiğinizi farkettirip (izin alıp) halkına selam vermeden girmeyiniz. Böyle davranmak sizin için daha hayırlıdır. Ola ki düşünür, sebebini anlarsınız.
Eğer kapısını çaldığınızda evde hiç kimse yoksa, size izin verilmedikçe içeriye girmeyiniz. Eğer size “geri dönün” denilirse, geri dönünüz. Böylesi, sizin için daha onurlu bir harekettir. Hiç kuşkusuz Allah, ne yaparsanız onu bilir.” K.K.Nur 27-28 Peygamber-i Ekrem (s.a.a) şöyle buyurmuştur: “Her kim izinsiz bir eve bakarsa, onların, onun gözünü kör etmeye hakları vardir" “…Böyle bir halde gözünü kör ederlerse, onlara bir diyet yoktur.” ....................... "Bir kısmınız diğerlerinizin gıybetini yapmasın. Sizden biriniz ölmüş kardeşinin etini yemek ister mi? Bundan tiksindiniz değil mi?" (Hucurat, 49/12); "Gıybet, kardeşini hoşuna gitmeyecek şekilde anmandır." (Tirmizî, Birr, 23; Dârimî, Rikat, 6; Mâlik, Muvatta, Kelâm,10; Ahmed b. Hanbel, II / 384, 386). "Ey kalbiyle değil, sadece diliyle iman edenler topluluğu! Müslümanların gıybetini yapmayınız, ayıplarını araştırmayınız. Zira kim kardeşinin ayıp ve kusurlarını araştırırsa, Allah do onun kusurlarını araştırır. Allah, kimin kusurunu araştırırsa onu evinin içinde bile olsa rezil ve rüsva eder." (Ebû Dâvud, İbn Ebî Dünya).
Şu hale bak gardaşım bu nasıl bir zihniyet ?
Bunu Müslüman değil gavurda kolay yapmaz, Ne istedin vatandan dün mağdur oynadınız Bir iti zorlasanız yediği kaba yapmaz İslam Hayat nizamı riayet etmek gerek Rezilliği yaptınız Müslümanız diyerek Şer güçle birleşerek bizi kace sattınız? Bunu müslüman değil gavurda kolay yapmaz. ilyas.a |
Doğrusu;
Amerika asla kendi topraklarında hakkıyla İslam'a hizmet edecek etkili bir İslam alimini asla barındırmaz, korumaz. Amerika Müslümanları idam sehpasında görmekten başka bir şeyden asla hoşlanmaz. Böyleyken malum zatın Amerika'da özel bir alanda tutulmasının elbette Türkiye aleyhine olacağı aşikar bir gerçektir. Bu da Mısır, Irak, Fas, Tunus, Cezayir, Suriye gibi ülkelerde gerçekleştirdiği siyasal, ekonomik, askeri operasyonlar cinsinden bir plan olabilir. Ne tuhaf bir benzerliktir ki Müslüm Gündüz de çok az eğitimli biri idi, Fethullah Gülen de Lise düzeyinde eğitime sahip. Bu tür olayların içerisinde bulunanlar acaba neden üniversite mezunu biri olmuyor, düşünmek lazım?
Bu bakımdan günahıyla, sevabıyla ülkesine sahip çıkmayı bilen insanlara saygı duymak lazım. Gerisi hikaye. Yolsuzluk, rüşvet olabilir de olmayabilir de. İnsanın olduğu her yerde günah mümkündür. Çünkü "Aklı beşer nisyan ile maluldur." Acaba gerçekten bir hırsızlık, soygun var mı, düşünürken benim için temel bir kriter vardır "Fasıktan gelen habere inanılmaz." Hakkında Müslüman için böyle bir sarih nas varken; boy boy rakı reklamları yayınlayan, kadın bedenini ticaret metası gibi gören günahkar gazetelerin manşetlerine inanmak cehalettir. Aklı selim ve iman sahibi insanların net sonuç söylemesini beklemek benim için daha anlamlı ve vazgeçilmez bir tutumdur.
Bir diğer şey de bugün çalmakla suçlayan kesime bakınca batık bankalar gibi daha büyük hırsızlıkların, hortumların olduğu derin soygunlara tek kelime söylemiyorlar. Bunların hırsızlık, haram, helal gibi kavramlarla hiç problemleri yok. Hatta Otpor'dan özel eğitimli Sırp militanı, uluorta soyunan ahlaksız kaos eylemcilerini, Türkiye'yi batağa sürüklemek için 9 saat bir kare görüntü ile yayın yapan CNN Savaş muhabirini dahi kahraman ilan ediyorlar. Bunların doğru söz söyleme ihtimali şeytanın sevap işleme ihtimalinden daha düşük görünüyor.
Bu da sorgulanması gereken bir şey!