Sen çok kahramansın abi dediler. Dediler ardından neler ettiler. Şu yalandünyada bizi yediler. İnsanlıktan etti nankör kediler.
Hacılık hocalıktan bahsettiler. Kalan son insanı bak katlettiler. Haysiyet onuru toptan yediler. Özü başka sözü başka kediler.
Dünya kalmaz size ablalar beyler. Kimseye kalmamış aslan abiler. Sağ gösterip soldan vuran adiler. Ruhumu kararttı kara kediler.
Sözde beraberdik ayrı değildik. Sıkışıp kaçtılar biz hep gerildik. Tepe taklak hepten yere serildik. Üç kuruşa sattı bizi kediler.
Akıl fikir sende para sendedir. Dürüstlük kaybolmuş acep kimdedir. Garibanlık yazık oda nerdedir. İki yüzlü melek olmuş kediler.
Dünyada ne nankör insanlar varmış. Birde baktım artık saçlar ağarmış. Akılsız başı bak kimler yorarmış. Ömrümü bitirdi GUBUZ kediler... Hasret.19.02.2014.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEDİLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEDİLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamışsın göz çanağın Kanlıca Ağlama güzelsin İstanbul kadar, Fenerler gözlerin başın Çamlıca Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Yuşa Tepesi'nde dua ettiğim Kavakta saçına teller taktığım Gerdanlıkla Boğaz'ına baktığım Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Marmarayı giydin elbisen oldu Adalar üstüne gül olup kondu Minare boyunca süliyet boldu Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Kuzey Karadeniz güney Marmara Fatihin mührünü surlarda ara İstanbul bilmeyen hep alır yara Güzelsin güzelsin İstanbul kadar. ---- 1.07.2013 – Tozkoparan / İstanbul
Ağlamışsın göz çanağın Kanlıca
Ağlama güzelsin İstanbul kadar,
Fenerler gözlerin başın Çamlıca
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Yuşa Tepesi'nde dua ettiğim
Kavakta saçına teller taktığım
Gerdanlıkla Boğaz'ına baktığım
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Marmarayı giydin elbisen oldu
Adalar üstüne gül olup kondu
Minare boyunca süliyet boldu
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Kuzey Karadeniz güney Marmara
Fatihin mührünü surlarda ara
İstanbul bilmeyen hep alır yara
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
---- 1.07.2013 – Tozkoparan / İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul